کد خبر : 2142
دیدگاه‌ها برای نشست خبری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 20:31
-

همه می توانیم برای توسعه استان کمک کنیم پس منصفانه قضاوت کنیم و یکدیگر را تخریب نکنیم

سید حسین رازیان

نشست خبری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت برگزار شد

نشست خبری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت برگزار شد
اگر رسانه های استان مشکلات را بیان کنند مسئولان به اهمیت کار پی نخواهند برد رسانه‌ها صدای جامعه هستند

نشست خبری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت برگزار شد

در این آیین دکتر محمد غلام‌نژاد سرپرست دانشگاه علاوه بر بیان آمارها و همچنین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در طول یک سال اخیر و همچنین در مدت تصدی خود به عنوان مسئول حوزه بهداشت و درمان استان علاوه بر توصیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه گلایه‌های نیز از آنها داشت.

وی با بیان اینکه رسانه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد موجب شدند تا مدیران استان همواره نظارت آنها را پشت سر خود احساس کنند گفت: این وضعیت چنان است که حتی موقع رانندگی و بوق زدن در خیابان هم مدیران دقت بیشتری به خرج می‌دهند و در کارهای خود مراقبت بیشتری می‌کنند.!!

دکتر غلام‌نژاد افزود: رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام کرونایی فعالیت بسیار چشمگیری داشتند و اگر استان موفقیتی به دست آورد بخشی از آن مرهون خدمات رسانه‌ها و خبرنگاران است.

این مسئول با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم گفت: اگر رسانه های استان مشکلات را بیان کنند مسئولان به اهمیت کار پی نخواهند برد رسانه‌ها صدای جامعه هستند آنها نباید وابسته به یک حزب و جناح باشند برای همه بنویسند و درد جامعه را انعکاس دهند.

دکتر غلام نژاد ادامه داد: در این سال‌ها رسانه‌ها هر چند رشد قارچ گونه ای داشتند ولی رسانه‌هایی زنده هستند که فراگیر بنویسند رسانه هایی که در خدمت دسته خاص نبوده و تنها به فکر بخشی از جامعه نباشند.

وی گفت: رسانه ها باید برای عموم جامعه بنویسند درد همه را به تصویر کشیده و انعکاس دهند به همین خاطر از رسانه هایی که ما را نقد منصفانه می کنند استقبال می کنیم.

این مسئول به گلایه های خود اشاره کرد و گفت: چرا باید وقتی گرانبهای خود را برای عزل و نصب افراد صرف کنید و بی‌محابا قلم بزنند حتماً نظام جمهوری اسلامی به من اختیار داده که بتوانم از فلان فرد در یک مسئولیت استفاده کنم و حتماً نهادهای نظارتی این افراد را تایید کرده‌اند.

وی گفت: رسانه ها به جای اینکه وقت خود را صرف حواشی عزل و نصب کنند به فکر همراهی و کمک به حوزه سلامت و درمان باشند و عملکرد این حوزه را نقد منصفانه کنند و قول خواهیم داد که هیچ نقد منصفانه ای را شکایت نکنیم.

دکتر غلام‌نژاد افزود: هر چند ممکن است در یک مرکز درمانی یا یک بیمارستان مشکلی وجود داشته باشد یا افرادی به خوبی کار خود را انجام ندهند اما این دلیل نمی‌شود که کل مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را به خاطر یک نفر تخریب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولتی کنار رفته و دولتی دیگر به جای آن آمده است تغییر و تحول حتماً وجود دارد البته افراد بسیار مثبتی هم بودند که بعد از تغییر دولت خودشان تقاضای رفتن کردند اما چه دلیلی دارد به دنبال سمپاشی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه دنبال کف زدن از سوی دیگران و یا رسانه ها برای خودم نیستم گفت: نواقص کار ما را بنویسید ولی حساب یک نفر را به پای همه نگذارید اگر در یک بیمارستان اتفاقی افتاد آن را به همه تعمیم ندهید.

دکتر غلام‌نژاد یادآور شد: استانی توسعه نیافته بوده و همه مشکلات را می دانیم و همه می توانیم برای توسعه استان کمک کنیم پس منصفانه قضاوت کنیم و یکدیگر را تخریب نکنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.