کد خبر : 14744
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم شکوه ایثار و تجلیل از مادران و همسران شهداء در سالروز وفات ام البنین(س) در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 15:35
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری مراسم شکوه ایثار و تجلیل از مادران و همسران شهداء در سالروز وفات ام البنین(س) در سرفاریاب-

برگزاری مراسم شکوه ایثار و تجلیل از مادران و همسران شهداء در سالروز وفات ام البنین(س) در سرفاریاب-
با حضور تعدادی از مادران و خانواده های معظم شهدا، مردم و مسئولین، مراسم شکوه ایثار و تجلیل از مادران و همسران شهداء در سالروز وفات ام البنین(س) در سرفاریاب برگزار شد.

مراسم شکوه ایثار و تجلیل از مادران و همسران شهداء در سالروز وفات ام البنین(س) در سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این برنامه که با حضور تعدادی از مادران و خانواده های معظم شهدا، مردم و مسئولین برگزار شد، فرماندار شهرستان چرام، مادران و همسران شهدا را میراث داران دوران فراموش نشدنی شکوه و ایثار دفاع مقدس دانست و گفت: امنیت، آرامش و برکت امروز جامعه ما از وجود و نفس پاک و دعای خیر مادران و خانواده های بزرگوار شهیدان است.
سید عبدالرحمن توفیقیان با یادآوری لحظات سخت مادران شهدا در زمان بدرقه برای حضور در میدان های نبرد و استقبال از جسدهای بی جان شهدا با دلهای محزون و سیمای پر صلابت آنها، افزود: بواسطه آنکه یاد شهداء ذکر است، پس مادران شهدا دائم الذکر هستند و این مهمترین ویژگی و توفیق برای آنان محسوب می شود.
امام جمعه سرفاریاب نیز به عنوان سخنران مجلس، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین و شهادت سردار موسوی یار وفادار شهید سلیمانی در سوریه، ادب، صبوری و وفاداری را از خصلتهای بارز آن بانوی بزرگوار عنوان کرد و ایشان را الگوی ناب مادران شهدا در استقامت و پایداری به ارزش های دینی و اسلامی دانست.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به روحیه بالای ایثار و شجاعت مادران شهدا و قوت قلب بخشیدن به امام امت (ره) در دوران دفاع مقدس، پدران، مادران و همسران شهدا را از جمله شفاعت شدگان شهدا دانست و گفت: عمل به وصایا، تکریم و احترام به پدران، مادران و همسران شهدا به عنوان وظیفه همه ی ما می تواند موجب رضایت و شفاعت شهیدان از ما هم بشود.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام هم در این مراسم ضمن تشکر از حضور عموم مردم، از شورای اداری بخش، بخشدار، شهردار، شورای اسلامی و امام جمعه سرفاریاب و فرماندار شهرستان چرام که در برگزاری این مراسم همکاری و مشارکت داشتند، قدردانی کرد.
پراهام همچنین گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تجلیل و قدردانی از خانواده ها و خاصه در این مراسم (همسران و مادران) شهدا را وظیفه عموم مردم جامعه دانست و گفت: در این برنامه که به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) تحت عنوان شکوه ایثار و به صورت ملی اجرا شد، با دعوت از مادران و همسران (در قید حیات) در بخش سرفاریاب، ضمن ادای احترام از آنان تجلیل گردید.
در ادامه رزمنده دوران دفاع مقدس سید تیمور کشاورز خاطره از دوران جنگ تحمیلی بیان کرد و پس از آن نیز آقای سید علی اصغر کشاورز به یاد شهیدان مداحی و نوحه خوانی داشت.
در پایان نیز با اهداء لوح سپاس و تقدیم هدیه از مادران، همسران و خانواده های شهیدان از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.