کد خبر : 7371
دیدگاه‌ها برای سخنرانی فرمانده تیپ ۴۸ فتح در نماز جمعه شهر میرآباد آذربایجان غربی/ سردار حکمتیان:اقوم ایرانی برای دفاع از کشور متحد هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 19:14
-

همه ما تکلیف داریم در این جنگ روانی و تبلیغاتی و اقتصادی وارد عمل شویم و روشنگری کنیم

سید حسین رازیان

سخنرانی فرمانده تیپ ۴۸ فتح در نماز جمعه شهر میرآباد آذربایجان غربی/ سردار حکمتیان:اقوم ایرانی برای دفاع از کشور متحد هستند

سخنرانی فرمانده تیپ ۴۸ فتح در نماز جمعه شهر میرآباد آذربایجان غربی/ سردار حکمتیان:اقوم ایرانی برای دفاع از کشور متحد هستند
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: قوم کُرد و لُر برای دفاع از کشور متحد است و توطئه و نیرنگ های دشمنان برای شکستن اتحاد اقوام و تجزیه ایران اسلامی محکوم به شکست است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: قوم کُرد و لُر برای دفاع از کشور متحد است و توطئه و نیرنگ های دشمنان برای شکستن اتحاد اقوام و تجزیه ایران اسلامی محکوم به شکست است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر کهگیلویه به نقل از روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸فتح سردار حسن حکمتیان امروز جمعه (۱۶ دی ۱۴۰۱ ) پیش از خطبه های نماز جمعه شهر میرآباد آذربایجان غربی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تشریح توطئه های دشمنان گفت: آمریکا ها و ایادی آنها در دوران پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس توطئه پردازی کردند و ۱۷ هزار نفر را از طریق منافقین و ترور به شهادت رساند و در هشت سال دفاع مقدس نیز ۲۳۰ هزار نفر از عزیزان ما را به خاک و خون کشیدند و ۴۷ هزار آزاده و ۵۰۰ هزار جانباز داریم.
وی بیام کرد: ما یک ملت واحد با زبان و گویش ها و مذهب های متفاوت هستیم اما در کنار یکدیگر با اتحاد و همبستگی و انسجام برای دفاع از ایران اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده ایم.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح به حضور رزمندگان این یگان نظامی برای دفاع از مرزهای شمالغرب اشاره کرد و خطاب به نمازگزاران کُرد، گفت: ارادت لُرها نسبت به کُرد ها ارادت قلبی است و امروز احساس نمی کنیم که در یک منطقه غریب به سر می بریم بلکه از جنس شما هستیم.
سردار حکمتیان افزود: رهبر انقلاب اسلامی درباره کردستان فرمودند؛ سرزمین فداکاری های بزرگ و مجاهدت های خاموش و این عبارات را برای هیچ قوم و تباری در ایران اسلامی بکار نبردند.

وی ابراز داشت: امروز دشمن به صورت ترکیبی علیه ایران اسلامی وارد صحنه شده است و ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی را علیه ما راه انداخته اند و جای ارزش ها به ضد ارزش ها و جای شهید و جلاد را عوض می کنند.
وی بیان کرد: همه ما تکلیف داریم در این جنگ روانی و تبلیغاتی و اقتصادی وارد عمل شویم و روشنگری کنیم.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت: دشمنان امروز اقتصاد و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده اند و به دنبال این هستند که ناکارآمدی نظام را به مردم اثبات کنند و ساختار نظام اسلامی را تغییر دهند.
وی ادامه داد: ۲۲۰ شبکه ماهواره ای و رادیویی به صورت شبانه روزی علیه ایران اسلامی دروغ پراکنی می کنند و دشمن با همه عِده و عُده آمده است تا ایران قوی و قدرتمند را ضعیف و ذلیل کند.
وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس آمریکا و غرب مواد شیمیایی در اختیار صدام قرار داد تا علیه ایران استفاده کرد.
سردار حکمتیان ابراز داشت: مواد شیمیایی که آلمان در اختیار صدام قرار داد مردم سردشت را به نابودی کشاند و کشورهای عربی در کنار صدام ایستادند و کمک های مالی و نظامی کردند.
وی گفت: دشمن خوبی و خوشی مردم ما را نمی خواهد و می خواهد کشور ما را تجریه کند و اتحاد و همبستگی ما را از بین ببرد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح تصریح کرد: مردم همه قدرت انقلاب اسلامی هستند و باید به صورت جهادی و انقلاب وارد میدان خدمت رسانی شویم.
وی گفت: دشمن به هیچ وجه جرات استفاده از گزینه نظامی علیه ایران اسلامی را ندارد و پایگاه عین الاسد که چشم شیر آمریکا بود را با خاک یکسان کردیم.امروز هژمونی قدرت آمریکا در منطقه و جهان رو به افول بوده و موازنه جهانی در حال تغییر است.
سردارحکمتیان ابراز داشت:  دشمنان می خواهند از رژیم پهلوی تطهیر کنند اما در تاریخ ایران اسلامی هیچ زمانی این ابهت و قدرت را نداشتیم و قدرت پهپادی جهان هستیم. تولید سرعت علم ایران ۱۷ برابر متوسط جهان است و در پرتاب ماهواره در جایگاه رفیع قرار داریم و مولفه های قدرت از آن ماست.
وی افزود: نخواهیم گذاشت خواب دشمن تعبیر شود و این پیچ تاریخی را با عزت، افتخار و اقتدار طی خواهیم کرد و این مملکت در پناه خداوند یکپارچه و محفوظ خواهد بود.
وی گفت: ملت ما باغیرت و تعصب است و مردم کردستان در  مردانگی ، سخاوت ، غیرت و شجاعت زبانزد عام و خاص است و همه خوبی های دنیا یکجا در مردم کردستان جمع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.