کد خبر : 7498
دیدگاه‌ها برای برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه (س) در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) سرفاریاب برگزار شد- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 23:38
-

خبرنگار آقای طاعتی

برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه (س) در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) سرفاریاب برگزار شد-

برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه (س) در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) سرفاریاب برگزار شد-
حضرت فاطمه ( س ) و ائمه معصوم ( ع ) طبق آیات و روایات نسبت به مسلمانان و امت اسلامی کرم و حمایت دنیوی و اخروی دارند و در مقابل گرفتاریها و مشکلات بجای آه و فغان باید صبر پیشه کنیم و به درگاه خداوند و اهل بیت متوسل شویم.

برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه (س) در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) سرفاریاب برگزار شد-
به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا ( س ) و به همت دفتر امام جمعه سرفاریاب، جشن باشکوهی در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، در این برنامه جشن که با حضور مردم و مسئولین محلی برگزار شد، مسئول ستاد نماز جمعه سرفاریاب با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا ( س ) این بانوی بزرگ اسلام و بشریت را صاحب فضائل و خصلتهای بسیار مبارک دانست و گفت: از مفاخر ما مسلمانان و اهل تشیع، داشتن همچو بانوئی به عنوان الگو و اسوه زنان عالم است.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز در ادامه با بیان اینکه در قرآن آیات متعددی بصورت اختصاصی یا مرتبط و یا مشترک در مورد حضرت فاطمه ( س ) نازل شده و وجود دارد، گفت: حضرت فاطمه ( س ) و ائمه معصوم ( ع ) طبق آیات و روایات نسبت به مسلمانان و امت اسلامی کرم و حمایت دنیوی و اخروی دارند و در مقابل گرفتاریها و مشکلات بجای آه و فغان باید صبر پیشه کنیم و به درگاه خداوند و اهل بیت متوسل شویم.
در ادامه این برنامه جشن، مداحان اهل بیت ( آقایان کشاورز و افتخاری ) به مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه زهرا و معصومین ( ع ) پرداختند و در پایان به بیش از ۳۵ نفر از خانم ها و دختران صاحب نام فاطمه و زهرا هدایائی تقدیم گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.