کد خبر : 7558
دیدگاه‌ها برای برگزاری زیارت عاشورا در محل نمازخانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 21:05
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری زیارت عاشورا در محل نمازخانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام

برگزاری زیارت عاشورا در محل نمازخانه شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام
خدا راسپاسگزاریم که به همت همکاران و حضور گرم روحانیت معظم، توفیقی حاصل شد که طی هفته های اخیر، آوای آسمانی دعای زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان طنین انداز می شود.

برگزاری زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از برگزاری زیارت عاشورا در نمازخانه این شبکه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، در این مراسم که با حضور پرشور کارکنان و روحانیت معظم در محل نمازخانه شبکه برگزار شد، مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در این برنامه ضمن تشکر از حضور همکاران در برنامه قرائت زیارت عاشورا، به برکات بی پایان قرائت زیارت عاشورا اشاره کرد و گفت: خدا راسپاسگزاریم که به همت همکاران و حضور گرم روحانیت معظم، توفیقی حاصل شد که طی هفته های اخیر، آوای آسمانی دعای زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان طنین انداز می شود.
جعفری با اشاره به استقبال روز افزون پرسنل از این مراسم، اثرات نیکوی آن بر آرامش و افزایش معنویت در محیط کار، افزود: امیدواریم با همکاری پرسنل محترم این برنامه که در روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود، همچنان تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام صالح کیش امام جماعت شبکه نیز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا ( س)، طی سخنانی به مقام و ویژگی های زن در جهان اسلام اشاره کرد و در ادامه نیز از زحمات مدیر شبکه و همکاران که در تمام زمینه ها توجه و اهتمام خاصی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی دارند تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است قرائت زیارت عاشورای این هفته به یاد مرحوم پاسدار کریم هدایت نیا برادر شهید والامقام اردشیر هدایت نیا و به صرف صبحانه سالم از طرف خانواده ایشان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.