کد خبر : 8850
دیدگاه‌ها برای از صفر تا صد صحبت های دکتر جاودان سیرت با مجموعه روابط عمومی/ توصیه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به روابط عمومی‌ها/ جاودان‌سیرت؛ روابط عمومی باید تئوری‌ پرداز و تحلیگر باشد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 13:38
-

توصیه من به مدیران این است که حرمت و جایگاه روابط عمومی حفظ شود

سید حسین رازیان

از صفر تا صد صحبت های دکتر جاودان سیرت با مجموعه روابط عمومی/ توصیه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به روابط عمومی‌ها/ جاودان‌سیرت؛ روابط عمومی باید تئوری‌ پرداز و تحلیگر باشد

از صفر تا صد صحبت های دکتر جاودان سیرت با مجموعه روابط عمومی/ توصیه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به روابط عمومی‌ها/ جاودان‌سیرت؛ روابط عمومی باید تئوری‌ پرداز و تحلیگر باشد
اغلب نخبگان در دانشگاه علوم پزشکی هستند لذا روابط عمومی باید در طراز چنین دانشگاهی بوده و اخبار تخصصی را طوری ارائه دهد که مورد رضایت و استقبال مخاطب باشد

توصیه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به روابط عمومی‌ها/ جاودان‌سیرت؛ روابط عمومی باید تئوری‌ پرداز و تحلیگر باشد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی باید تحیلگر خوبی باشد.

دکتر سعید جاودان سیرت در نشست روابط عمومی های دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی‌ها چشم و گوش دستگاه‌ها و باوزان قدرتمند مدیران هستند و باید دارای ویژگی‌هایی باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: روابط عمومی باید دارای برنامه باشد و برنامه‌های خود را در قالب اهداف چندین ماهه تهیه و تدوین کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی پویا باید دارای قدرت تحلیل و ارزیابی مناسب از شرایط باشد، گفت: دنیای کنونی دنیای رسانه است و روابط عمومی تحلیگر باید بداند در عصر رسانه چه اهدافی را دنبال کند.

جاودان‌سیرت عنوان کرد: انتظاری که از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی می‌رود این است که با جامعه رسانه‌ای استان تعامل داشته باشند، روابط عمومی نباید به چشم دشمن به رسانه منتقد نگاه کند بلکه باید از نقد سازنده استقبال کند.

دکتر جاودان‌سیرت با بیان اینکه روابط عمومی باید جایگاه خود را ارتقاء دهد، گفت: اغلب نخبگان در دانشگاه علوم پزشکی هستند لذا روابط عمومی باید در طراز چنین دانشگاهی بوده و اخبار تخصصی را طوری ارائه دهد که مورد رضایت و استقبال مخاطب باشد.

وی با تاکید بر جامعه نگری روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی باید دانشگاه را به بهترین شکل به جامعه معرفی کند اما چقدر توانسته‌‌ایم در انجام این مهم خوب و موفق عمل کنیم؟

دکتر جاودان سیرت در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روابط عمومی باید تئوری پرداز، نظریه‌پرداز، دارای فکر و اندیشه، قلم زیبا و تحلیل مناسب باشند، گفت: چنین روابط عمومی می‌تواند، جایگاه خوب و برجسته‌ای داشته باشد.

وی بیان کرد: روابط عمومی تحلیگر بزرگترین سرمایه مجموعه‌ای مانند دانشگاه علوم پزشکی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: هدف از داشتن یک روابط عمومی تحلیگر تحول‌آفرینی و ایجاد تغییر است و روابط عمومی باید در زمینه‌‌های مختلف به مدیران راهکار و پیشنهاد ارائه کنند.

وی ادامه داد: آنچه کار روابط عمومی را زیبا و برجسته می‌کند تحلیل جامع است، مطالب به گونه‌ای رسانه‌ای شود که زیبا و برازنده دانشگاه، علمی و تخصصی باشد و مردم بدانند این مطلب توسط یک فرد دانشگاهی و علمی نگارش شده است.

دکتر جاودان‌سیرت با بیان اینکه روابط عمومی قوی بازوی مدیران است، عنوان کرد: توصیه من به مدیران این است که حرمت و جایگاه روابط عمومی حفظ شود و با ارائه نظرات و پیشنهادات بازوان قدرتمند مدیر باشد.

وی بیان کرد: مدیران به دلیل کثرت جلسات و مشغله کاری اطلاعی از اوضاع و احوال و مشکلات و انتقادهای اطراف خود ندارند که روابط عمومی باید بتواند تمام مسائل و مشکلات اطراف این مدیر را رصد و نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/ سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.