کد خبر : 7658
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مراحل ساخت و میزان پیشرفت فیزیکی تنها بیمارستان این شهرستان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 19:18
-

خبرنگار آقای طاعتی

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مراحل ساخت و میزان پیشرفت فیزیکی تنها بیمارستان این شهرستان

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از مراحل ساخت و میزان پیشرفت فیزیکی تنها بیمارستان این شهرستان
کار ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر چرام، در زمینی به مساحت حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۶۱۵متر مربع در دو فاز و در سال ۹۷ آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام از مراحل ساخت تنها بیمارستان این شهرستان بازدید و از نزدیک از روند و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه آگاه شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، حسین جعفری در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر چرام گفت: کار ساخت این بیمارستان در زمینی به مساحت حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۴۶۱۵متر مربع در دو فاز در سال ۹۷ آغاز شد.
وی با بیان اینکه این پروژه در دو طبقه تعریف شده و در فاز اول حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: در فاز اول عملیات انجام گود برداری، ۴۴ ستون از ۶۰ ستون طبقه اول، قسمتی از سقف تکمیل شده و مراحل کار بقیه سقف انجام گرفته و بزودی کار بتون ریزی شروع و ظرف چند روز آینده سقف طبقه اول تکمیل خواهد شد و پیمانکار نیز متعهد شده تا پایان شهریور ۱۴۰۲ فاز اول را تکمیل و تحویل دهد.
جعغری با اعلام این خبر و اظهار امیدواری از نحوه پیشرفت کار افزود: فاز دوم پروژه شامل دیوارها، نما و تکمیل کلی ساختمان نیز پس از تکمیل فاز اول به مناقصه خواهد رفت و با تکمیل و راه اندازی این بیمارستان در آینده شاهد ارتقاء بخش بهداشت و درمان در شهرستان چرام خواهیم بود.
گفتنی است شهرستان چرام با دو شهر چرام و سرفاریاب و بیش از ۱۲۰ روستا و بالغ بر ۳۵۰۰۰ نفر جمعیت، فاقد بیمارستان بوده و تکمیل و راه اندازی بیمارستان از مطالبات عمومی و خواسته بحق مردمی است که ۱۳۷ شهید به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.