کد خبر : 7683
دیدگاه‌ها برای پاکسازی محیط با همکاری کارکنان شبکه بهداشت شهرستان چرام به مناسبت روز هوای پاک بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 20:52
-

خبرنگار آقای طاعتی

پاکسازی محیط با همکاری کارکنان شبکه بهداشت شهرستان چرام به مناسبت روز هوای پاک

پاکسازی محیط با همکاری کارکنان شبکه بهداشت شهرستان چرام به مناسبت روز هوای پاک
به مناسبت روز هوای پاک و با شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه و ارداه ملی جمع آوری زباله و پاکسازی منطقه بناری و محیط اطراف سایت دفن زباله توسط کارکنان این شبکه انجام گرفت.

پاکسازی محیط با همکاری کارکنان شبکه بهداشت شهرستان چرام به مناسبت روز هوای پاک.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه، حسین جعفری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام، گفت: به مناسبت روز هوای پاک و با شعار تحقق هوای پاک، حقوق عامه و ارداه ملی جمع آوری زباله و پاکسازی منطقه بناری و محیط اطراف سایت دفن زباله توسط کارکنان این شبکه انجام گرفت.
جعفری سلامت و طراوت زندگی را در هوای پاک و سالم دانست و گفت: اگر ما هوای پاک و با طراوتی داشته باشیم بی شک از بسیاری از بیماری ها در امان خواهیم بود، بنابر این وظیفه همه ماهاست که با تلاش و کوشش در هر زمینه ای حتی برداشتن یک زباله از محیط اطرافمان در تمیز نگهداشتن محیط و هوای اطرافمان و به تبع آن در کاهش بیماری های منتقله از این طریق در جامعه سهیم باشیم.
وی در پایان افزود، نیاز هست فرهنگ سازی شود که در ابتدا زباله‌ ای را در محیط رها نکنیم، اما اگر زباله رها شده ای در محیط پیدا شد، مهم‌تر از برداشتن آن، جلوگیری از رهاسازی دوباره آن در محیط و فضا برای تمیز و پاکیزه نگهداشتن محیط و شهر است.
گفتنی است در پایان زباله های جمع آوری شده در کیسه های زباله جهت دفن بهداشتی به وسیله خودرو به محل سایت دفن زباله انتقال داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.