کد خبر : 7779
دیدگاه‌ها برای تلاش بی وقفه راهداران و بازگشایی محور برف گیر باغچه – سادات سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 12:25
-

خبرنگار آقای طاعتی

تلاش بی وقفه راهداران و بازگشایی محور برف گیر باغچه – سادات سرفاریاب

تلاش بی وقفه راهداران و بازگشایی محور برف گیر باغچه – سادات سرفاریاب
علیرغم بارش شدید برف، عوامل راهداری، هلال احمر و دیگر نیروهای امدادی با حضور شبانه روزی و مستمر خود در مسیر باغچه سادات می کوشند تا از بسته شدن جاده جلوگیری کنند.

تلاش بی وقفه راهداران و بازگشایی محور برف گیر باغچه – سادات سرفاریاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، با وجود بارش رحمت الهی طی، چند روز گذشته و نشستن برف در برخی محورهای کوهستانی از جمله محور باغچه سادات سرفاریاب در جوخانه و دلی مو، اما تلاش شبانه روزی راهداران و نیروهای امدادی مانع از مسدود شدن این مسیر ارتباطی شد.
بخشدار سرفاریاب در این باره گفت: بارش برف و سرمای شدید طی دو روز اخیر باعث شد در برخی نقاط جاده باغچه سادات تعدادی از خودروها و مسافرین در شب و بدلیل یخبندان شدن جاده، لغزندگی و مه شدید، زمین گیر و یا از جاده منحرف شوند.
ضحاک مجیدیان فرد افزود: با این وجود عوامل راهداری، هلال احمر و دیگر نیروهای امدادی با حضور شبانه روزی و مستمر خود در این مسیر می کوشند تا از بسته شدن جاده جلوگیری کنند.
مجیدیان از مردم و رانندگان خواست با توجه به شرایط متغیر جوی، سرمای شدید و احتمال یخبندان شدن جاده، در این ایام از سفرهای غیر ضروری و تردد در این مسیر خودداری و در صورت اضطرار به زنجیر چرخ، وسایل گرم مجهز شوند.ی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.