کد خبر : 14424
دیدگاه‌ها برای برنامه سوگواری دهه ی دوم فاطمیه در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 9:26
-

خبرنگار آقای طاعتی

برنامه سوگواری دهه ی دوم فاطمیه در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.

برنامه سوگواری دهه ی دوم فاطمیه در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
پذیرش ولایت اهل بیت، پیروی و مودت آنها از جمله مواردی است که همه ما در آخرت نسبت به آن باید پاسخ گو باشیم و یکی از نشانه های محبت و ارادت ما به اهل بیت حضور در این گونه مجالس است.

برنامه سوگواری دهه ی دوم فاطمیه در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه، امام جمعه سرفاریاب در این برنامه با عرض تسلیت ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س)، با اشاره به آیات متعدد قرآنی و روایات، این بانوی بزرگوار را صاحب ولایت کبری دانست و گفت: بهترین راه شناخت و پی بردن به مقام و منزلت والای حضرت فاطمه (س) مطالعه و تدبر در قرآن است.
حجت الاسلام زارعی پور- ائمه معصوم (ع) و خاصه حضرت فاطمه(س) را صاحب و آگاه به علوم و اسرار الهی دانست و افزود پذیرش ولایت اهل بیت، پیروی و مودت آنها از جمله مواردی است که همه ما در آخرت نسبت به آن باید پاسخ گو باشیم و یکی از نشانه های محبت و ارادت ما به اهل بیت حضور در این گونه مجالس است.
وی ضمن قدر دانی از کسانی که در برگزاری این برنامه همکاری داشتند، به لطف و توجه معصومین به محبان و پیروان خود نیز اشاره کرد و گفت: همه ی کسانی که برای برگزاری این مجالس تلاشی انجام می دهند و یا در این مجالس حضور پیدا می کنند حتما مورد عنایت خاص اهل بیت (ع) خواهند بود.
لازم به ذکر است برنامه عزاداری و سوگواری دهه ی دوم فاطمیه امشب نیز در مسجدالرضا و تا یک شنبه شب در مساجد مختلف شهر و روستای دهنو و دره لیر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.