کد خبر : 7942
دیدگاه‌ها برای افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه اسماء سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 23:45
-

خبرنگار آقای طاعتی

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه اسماء سرفاریاب

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان دخترانه اسماء سرفاریاب
نام گذاری ۳ غرفه اصلی با نام های، غرفه دیروز ما که به بررسی گذشته استعمار و ظلم به مردم در زمان های پهلوی و تحمل شرایط سخت برای کشور پرداخته، غرفه امروز ما که به بررسی استقلال ایران با جمهوری اسلامی، بررسی استقلال فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، دستاوردهای ایران از جمله نظامی، هوایی و انرژی هسته ای می پردازد

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان اسماء سرفاریاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، همزمان با فرا رسیدن دهه ی مبارکه ی فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب در سه غرفه و با موضوعات دیروز، امروز و فردای ما و بخش های اختیاری که خود نیز شامل غرفه شهدا، حجاب و کتابخوانی میشود، در محل مدرسه دخترانه اسماء سرفاریاب برپاشد.
مدیر مدرسه اسماء در این باره گفت: انجمن اسلامی از جمله سازمان هایی است که از سال ۱۳۵۷ و به دستور امام خمینی ( ره ) تشکیل شده که هدف از این این سازمان زنده نگهداشتن یاد انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان ( عج ) در قالب و برنامه های مختلفی است که یکی از این برنامه ها افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب است.
خانم ط. بامزر با اشاره به نام گذاری ۳ غرفه اصلی با نام های، غرفه دیروز ما که به بررسی گذشته استعمار و ظلم به مردم در زمان های پهلوی و تحمل شرایط سخت برای کشور پرداخته، غرفه امروز ما که به بررسی استقلال ایران با جمهوری اسلامی، بررسی استقلال فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، دستاوردهای ایران از جمله نظامی، هوایی و انرژی هسته ای می پردازد و غرفه فردای ما که گسترش فرهنگ مقاومت پس از انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف بخصوص کشورهای غرب آسیا، افول قدرت غرب و انتقال قدرت از غرب به شرق و با ظهور امام زمان ( عج ) تحول عظیمی در جهان به وجود می آید و دنیای ما پر از عدل و داد می شود، پرداخته است.
وی در ادامه به سه غرفه دیگر شامل، غرفه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم از جمله شهید سلیمانی و حججی، غرفه حجاب که برای معرفی و فواید حجاب برای زنان و همچنین غرفه کتابخوانی که شامل معرفی کتاب هایی است که بیانگر احوالات انقلاب اسلامی است می پردازد.
بامزر در پایان گفت: این نمایشگاه با همکاری مربی طرح امین مدرسه ( خانم م. بامزر)، مسئول انجمن دانش آموزان مدرسه ( خانم ر. چیدان )، حوزه مقاومت بسیج سرفاریاب و مشارکت دانش آموزان برپا و در ایام دهه فجر هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ عصر جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.
گفتنی است این نمایشگاه امروز (۱۲بهمن ماه) همزمان با آغاز دهه ی مبارک فجر با حضور امام جمعه و بخشدار سرفاریاب، اعضای شورای اداری بخش و دانش آموزان و معلمان افتتاح گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.