کد خبر : 8118
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، مسئول ستاد و امام جمعه بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 21:40
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، مسئول ستاد و امام جمعه

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، مسئول ستاد و امام جمعه
مهیا نمودن وسیله ایاب و ذهاب نمازگزاران روستای دهنو برای حضور در نماز جمعه و انجام اقدامات ممکن از طرف ستاد نماز جمعه برای هدایت و شناسائی استعدادهای نوجوانان و جوانان در زمینه های امورات فرهنگی (قرائت قرآن، اذان و...) مورد توافق قرار گرفت.

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب با حضور اعضاء، رئیس ستاد و امام جمعه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در ابتدای جلسه و پس از قرائت آیاتی از کلام وحی، رئیس ستاد نماز جمعه ضمن قدر دانی از حضور و همکاریهای اعضای ستاد، با بیان این که طبق آیات و روایات، ملائک انسانهای مؤمن را در انجام کارهای خیر و خدمت به مخلوق یاری می رسانند، گفت: خداوند ناظر و آگاه بر اعمال و نیات ما و بر اساس باور و اعتقادات تمام تلاش و فعالیت ما در امورات خیر ثبت و ضبط و اثرات مثبت روحی و معنوی به دنبال خواهند داشت.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز عفو و گذشت و آسان گرفتن بر همدیگر، دوری از اهل جهالت و دعوت به کار نیک را از جمله نیازهای ما برای دست یافتن به درجات بالای انسانی و معنوی برشمرد و تبلیغ و دعوت به کار نیک را تاثیر گذار و کمک کننده به پیش برد امور فرهنگی دانست و با درخواست از حاضرین برای ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب، بر حمایت و همکاری مستمر اعضاء در انجام امورات ستاد نماز جمعه تاکید کرد.
در ادامه جلسه و پس از اظهار نظر تعدادی از حاضرین، امام جمعه سرفاریاب ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمائی روز ۲۲ بهمن، از اعضای ستاد نماز جمعه خواست در انجام این کار و وظیفه ملی و شرعی پیشتاز و جلودار باشند.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین ضمن اعلام استقبال و توجه خاص به نظرات و انتقادات اعضای ستاد در زمینه های مختلف، گفت: همواره سعی بر این داشته ایم که با حوصله نظرات عزیزان را بشنویم و در حد امکان نسبت به رفع ایرادات بر اساس پیشنهادات مناسب آنان، اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون به خصوص در این منطقه در نهایت سادگی و با حداقل مزایای مادی در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات فرهنگی به مردم هستند، از برخی رفتارهای نسجیده نسبت به طلاب انتقاد و بر حفظ حرمت و شأن آنان توسط، عموم مردم، بخصوص خواص تاکید کرد.
در پایان این جلسه مهیا نمودن وسیله ایاب و ذهاب نمازگزاران روستای دهنو برای حضور در نماز جمعه و انجام اقدامات ممکن از طرف ستاد نماز جمعه برای هدایت و شناسائی استعدادهای نوجوانان و جوانان در زمینه های امورات فرهنگی (قرائت قرآن، اذان و…) مورد توافق قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.