کد خبر : 8257
دیدگاه‌ها برای شهرستان دنا شاهد کلنگ زنی و افتتاح۱۱۲ پروژه اقتصادی و عمرانی بود بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 - 21:32
-

شهرستان دنا به کارگاه عمرانی

سید حسین رازیان

شهرستان دنا شاهد کلنگ زنی و افتتاح۱۱۲ پروژه اقتصادی و عمرانی بود

شهرستان دنا شاهد کلنگ زنی و افتتاح۱۱۲ پروژه اقتصادی و عمرانی بود
سال ۹۸ اعتبارات استانی مربوط به شهرستان دنا ۱۸ میلیارد تومان بود، که این مبلغ در اعتبارات استانی، ملی و شهرستانی برای سال ۱۴۰۱ به عدد بالای ۱۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع و تحلیلی عصر کهگیلویه، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر شهرستان دنا شاهد کلنگ زنی و افتتاح۱۱۲ پروژه اقتصادی و عمرانی بود.
در این آیین نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، معاونت اقتصادی استاندار، مدیر سرمایه‌گذاری استانداری، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
مهدی روشنفکر اظهار داشت: خوشحالی مردم در واقع همان خوشحالی نظام جمهوری اسلامی و موجب خشم دشمنان است.
وی بیان کرد: خدمتگزاران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در راستای جهاد تبیین به بیان صریح و صحیح خدمات نظام بپردازند و در ارائه خدمات به مردم نباید کوتاهی شود.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ما چه چیزی را داریم با هم مقایسه می‌کنیم، چرا که مقایسه خدمات نظام جمهوری اسلامی با زمان قبل از آن اشتباه و اجحاف در حق جمهوری اسلامی است.
وی افزود: در سال ۹۸ اعتبارات استانی مربوط به شهرستان دنا ۱۸ میلیارد تومان بود، که این مبلغ در اعتبارات استانی، ملی و شهرستانی برای سال ۱۴۰۱ به عدد بالای ۱۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است و این نشان از عزم جدی دولت سیزدهم برای رفع محرومیت و کمک به توسعه و آبادانی دارد.
روشنفکر با اشاره به اینکه شهرستان دنا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، عنوان کرد: قریب به ۱۱۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان دنا کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این ایام در شهرستان بویراحمد نیز ۱۷۴ پروژه در شهرستان دنا کلنگ زنی و افتتاح می‌شود، گفت: این حجم از خدمات در جهت رفاه مردم از برکات نظام جمهوری اسلامی است و قطعاً مردم قدردان استان این خدمات را پاس خواهند داشت.
مهدی روشنفکر در ادامه گفت: از ۳۰۰ میلیارد اعتبار اختصاص یافته در زمان زلزله شهرستان دنا مبلغ ۹۶ میلیارد تومان از این اعتبار به شهرداری سی‌سخت اختصاص یافته است که امیدواریم این شهر به عنوان یک شهر توریستی روز به روز رو به پیشرفت و توسعه گام بردارد.
به گفته کوروش درخشان زاده فرماندار شهرستان دنا، برای این تعداد از پروژه در شهرستان دنا قریب به ۱۳۰۰ میلیارد اعتبار اختصاص یافته است.
وی این حجم از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در شهرستان دنا را بی‌سابقه خواند و گفت: با حمایت قاطع نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و توجه ویژه دولت سیزدهم شهرستان دنا به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.
وی افزود: پروژه‌های شهرستان دنا در حوزه‌های آبرسانی به روستاها، آبرسانی به مزارع کشاورزی، ترمیم و اصلاح شبکه برق، گازرسانی، سالن‌های ورزشی، احداث مجتمع های دامداری، سردخانه، خوراک دام و طیور، بازسازی منازل مسکونی، اجرای طرح هادی، آسفالت و بهسازی معابر، گردشگری و میراث و فرهنگی، ارتباطات و …. می‌شود.
گاز رسانی به چهار روستای شهرک علوی، مرغ‌چنار، گروزه و کُتَک به طول بیست کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال، جمعیت تحت پوشش ۷۰۰ نفر با ۱۷۳ خانوار، ۲۵پروژه شرکت برق ۸ افتتاح و ۷ کلنگ‌زنی با مبلغ اعتبار ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان، اجرای فاز سه و چهار طرح آبرسانی به مزارع کشاورزی سمرون، احمدغریب و گندی‌زار با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، اتمام بازسازی ۱۵۰۰ واحد منزل مسکونی ناشی از زلزله، آسفالت و بهسازی معابر روستایی، آسفالت، بهسازی و ترمیم خیابان‌های شهر سی‌سخت، افتتاح و کلنگ زنی ۴۱ طرح هادی روستایی، افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه ورزشی، از جمله مهمترین پروژه‌ها به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.