کد خبر : 8451
دیدگاه‌ها برای دیدار با خانواده های معظم شهدا و روحانیون پیشکسوت سرفاریاب به مناسبت عید مبعث بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 22:24
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار با خانواده های معظم شهدا و روحانیون پیشکسوت سرفاریاب به مناسبت عید مبعث

دیدار با خانواده های معظم شهدا و روحانیون پیشکسوت سرفاریاب به مناسبت عید مبعث
قرآن کریم صریحاً جامعه بشریت را به وحدت و برادری دعوت می کند، ماندگاری هر ملتی به اخلاق و مهربانی است و ما مسلمانان و بخصوص شیعیان باید پیامبر اسلام (ص) را به عنوان اســوه و اخلاق خود قرار دهیم.

به مناسبت گرامیداشت عید سعید مبعث، امام جمعه سرفاریاب باتفاق مسئول ستاد نماز جمعه و برخی اعضای ستاد و حوزه مقاومت این شهر به دیدار خانواده های چند تن از روحانیون پیشکسوت منطقه و خانواده های شهدا رفتند و از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این دیدار ها، ضمن احوال پرسی و بررسی مشکلات زندگی خانواده های حجت الاسلام شیخ علی ( احمد ) پیرامون و مرحوم سید عبدالهادی تقوی با تبریک عید سعید مبعث، اظهار داشت: قرآن کریم صریحاً جامعه بشریت را به وحدت و برادری دعوت می کند، ماندگاری هر ملتی به اخلاق و مهربانی است و ما مسلمانان و بخصوص شیعیان باید پیامبر اسلام (ص) را به عنوان اســوه و اخلاق خود قرار دهیم.
حجت الاسلام محمد تقی زارعی پور افزود: اخلاق و رهنمودهای پیامبراسلام (ص) سبب عزت و اقتدار امت اسلام در جهان بشریت شده است، زیرا آوازه پیامبراسلام (ص) درتاریخ نمایان است.
مسئول ستاد نماز جمعه شهر سرفاریاب هم در این دیدارها گفت: آنچه که مایه عزت آزادی، استقلال و انسجام می شود و جامعه را به وحدت دعوت می کند پیروی از رسول مکرم اسلام است.
سید رسول کشاورز تصریح کرد: تمام ادیان آسمانی ایشان را یک انسان کامل با تمام صفات حسنه، خوبی ها و زیبایی های اسلام و بشریت می دانند و از این جهت به دنبال کسب معارف نامتناهی از ایشان هستند.
در پایان ضمن قدردانی از خانواده های معظم شهدا و زحمات خانواده های دو روحانی بزرگوار و خانواده هایشان که در مسیر ترویج معارف و احکام دینی و اسلامی سالها زحمت کشیدند آرزوی سلامتی و بهبودی کردند و برای مرحوم تقوی نیز مغفرت الهی را خواستار و از طرف دفتر امام جمعه به این خانواده ها هدایایی اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.