کد خبر : 9510
دیدگاه‌ها برای برگشت گله دام از منطقه ییلاقی تاوه سفید به سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 21:11
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگشت گله دام از منطقه ییلاقی تاوه سفید به سرفاریاب-

برگشت گله دام از منطقه ییلاقی تاوه سفید به سرفاریاب-
یک گله دام که پیش از زمان مقرر به منطقه سردسیر و ییلاقی تاوه سفید سادات کوچ کرده بود به سرفاریاب برگشت داده شد. برای این دامدار متخلف تشکیل پرونده و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

برگشت گله دام از منطقه ییلاقی تاوه سفید به سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، مدیر منابع طبیعی شهرستان چرام با اعلام اینکه یک گله دام که پیش از زمان مقرر به منطقه سردسیر و ییلاقی تاوه سفید سادات کوچ کرده بود به سرفاریاب برگشت داده شد گفت: برای این دامدار متخلف تشکیل پرونده و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.
پورمند ضمن تشکر از همکاری دادستان محترم شهرستان و فرماندهی پاسگاه انتظامی سادات امامزاده علی (ع)، افزود: با توجه به وضعیت مناسب مراتع در مناطق گرمسیری و قشلاقی و به منظور حفظ منابع طبیعی و پوشش گیاهی در مناطق ییلاقی، امسال برنامه کنترل کوچ دام و جلوگیری از انتقال زود هنگام دام ها به مناطق سردسیری تا زمان مشخص شده، به طور جدی توسط منابع طبیعی در دستور کار قرار دارد و از دامداران و عشایر خواهش داریم نسبت به رعایت زمان قانونی کوچ که در نهایت منافع خود آنان را در پی خواهد داشت، همکاری لازم را به عمل آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.