کد خبر : 6331
دیدگاه‌ها برای اعزام پنجمین کاروان سلامت معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب – بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 آبان 1401 - 11:07
-

خبرنگار آقای طاعتی

اعزام پنجمین کاروان سلامت معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب –

اعزام پنجمین کاروان سلامت معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب –
پنجمین کاروان سلامت معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در مناطق کمتر برخوردار تنگ انار سفلی، علیا و امامزاده محمود از توابع بخش سرفاریاب جهت ارائه خدمات حضور یافتند.

اعزام پنجمین کاروان سلامت معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان چرام به مناطق کمتر برخوردار بخش سرفاریاب.
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عصر کهگیلویه در سرفاریاب، گفت: پنجمین کاروان سلامت معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در مناطق کمتر برخوردار تنگ انار سفلی، علیا و امامزاده محمود از توابع بخش سرفاریاب جهت ارائه خدمات حضور یافتند.
علمدار دستور با بیان اینکه این برنامه یک روزه در راستای محرومیت زدایی و حمایت از ساکنان و مردم نیازمند این روستاها صورت گرفته، افزود: در این کاروان علاوه بر خدمات رایگان پزشکی و دارویی از جمله ویزیت و توزیع داروی رایگان، توزیع بسته های معیشتی به تعداد ۳۰ عدد به ارزش ۲۷۰ میلیون ریال، شامل مواد غذایی، پوشاک و البسه در روستاهای تنگ انار علیا، سفلی و امامزاده محمود، بخش سرفاریاب انجام گرفت.
ایشان همچنین از اجرای طرح کاروان نیکوکاری و مهربانی مهر ۲ تیم سحر و توزیع ۱۵ بسته شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش ریالی ۵۰ میلیون و وسایل ورزشی در بین دانش آموزان مدارس این روستاها خبر داد.
وی افزود، این پنجمین کاروان سلامت و معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان در سال اخیر می باشد و تا پایان سال نیز تعداد چند کاروان دیگر را در برنامه ریزی خود، داشته و در تلاشیم در تمامی مناطق و روستاهای کمتر برخوردار شهرستان چرام چنین کاروانی را روانه و خدمات ارائه دهیم.
دستور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و همه کسانی که در این امر خیر با آنها همکاری داشتند، گفت: در این سفر یک روزه علاوه بر خدمات معیشتی، با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تعداد ۶۰ نفر خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.