کد خبر : 2035
دیدگاه‌ها برای برگزاری نماز عید سعید فطر در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) شهر سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 9:50
-

سید بهنام طاعتی

برگزاری نماز عید سعید فطر در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) شهر سرفاریاب

برگزاری نماز عید سعید فطر در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) شهر سرفاریاب
از مهترین اعمال عید فطر طبق توصیه امام علی علیه السلام، کمک کردن به مردم در کارهای خیر و تقوا، ترحم به همدیگر، برقراری ارتباط عاطفی و محبت به همدیگر و انجام واجبات می باشد.

امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نماز عید سعید فطر امروز ( ۱۴۰۱/۰۲/۱۳) که در مسجد حضرت ابوالفضل ( ع ) برگزار شد،ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان به درگاه خداوند متعال و تبریک این عید سعید با اشاره به معنی عید گفت:
«عید» یعنی بازگشت و رجوع، و «فطرت» یعنی اصل خلقت؛ در بیانی ساده عید فطر یعنی بازگشت به اصل خودمان، که این اصل با یک ماه جهاد اکبر بسیار شفاف و زلال شده است و طبق آیات سوره اعلی، مهمترین پاداش و جایزه روزه داران در عید فطر تزکیه نفس و رستگاری در درگاه خداست.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه و طبق توصیه امام علی(ع) کمک کردن به مردم در کارهای خیر و تقوا، ترحم به همدیگر، برقراری ارتباط عاطفی و محبت به یکدیگر و انجام واجبات را از مهمترین اعمال عید فطر برشمردند.
ایشان در خطبه دوم از حضور عموم مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر نمودند و در ادامه با اشاره به شرایط نامناسب داخلی و خارجی دولت و حاکمیت امریکا از جمله نزدیکی انتخابات مجلس در این کشور، شکست های متعدد در جنگ های منطقه غرب آسیا و… رئیس جمهور این کشور را بر سر دوراهی سخت تصمیم گیری در خصوص تحریم ها علیه کشور مان دانست.
زارعی پور همچنین مقاومت امریکا در مقابل خروج نیروی قدس سپاه از فهرست گروه های تروریستی را تلاش برای عدم پاسخگویی به افکار عمومی و توجیه جنایت آشکار خود در ترور شهید سلیمانی و قلمداد کردن این نیروی فداکار بعنوان مانع دستیابی به توافق و رفع تحریم ها دانست.
وی در پایان گفت: قطعا نمایندگان ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی ها خواهند ایستاد و از شروط و خط قرمزهای نظام کوتاه نخواهند آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.