کد خبر : 9051
دیدگاه‌ها برای پلمپ یک واحد نانوایی در چرام به علت عدم رعایت بهداشت بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 19:23
-

خبرنگار آقای طاعتی

پلمپ یک واحد نانوایی در چرام به علت عدم رعایت بهداشت

پلمپ یک واحد نانوایی در چرام به علت عدم رعایت بهداشت
بازرسی های مستمر و سرزده توسط کارشناسان بهداشت محیط از صنوف مختلف در سطح شهرستان صورت گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با متصدیان مربوطه به شدت برخورد خواهد شد.

پلمپ یک واحد نانوایی در چرام به علت عدم رعایت بهداشت
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از پلمپ یک واحد نانوایی در شهر چرام خبر داد و گفت: این واحد صنفی علیرغم تذکرات مداوم توسط کارشناسان بهداشت محیط، به دلیل عدم رعایت نکات و دستورات بهداشتی پلمپ شد.
حسین جعفری با بیان اینکه رعایت بهداشت در مراحل مختلف تولید، عرضه و مصرف مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و یکی از اصلی ترین و پرمصرف ترین مواد غذایی در زندگی روزمره مردم نان می باشد، گفت: نظارت مستمر و رعایت دقیق موازین بهداشتی توسط نانوایی ها در مراحل مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در ادامه بر تشدید نطارت ها توسط گروه های مهندسی بهداشت محیط در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: بازرسی های مستمر و سرزده توسط کارشناسان بهداشت محیط از صنوف مختلف در سطح شهرستان صورت گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با متصدیان مربوطه به شدت برخورد خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی توسط صنوف مختلف، موارد و شکایت خود را با تماس با سامانه گویای ۱۹۰ ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان بهداشتی رسیدگی و نسبت به رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.