کد خبر : 12504
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 17:04
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب-

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب-
با توجه به توفیق حضور تعداد قابل توجهی از مردم شهر و بخش در برنامه معنوی پیاده روی اربعین خسینی بر همه مسئولین وظیفه است نسبت به خدمات دهی و فراهم نمودن شرایط برای زائران ابا عبدالله الحسین نهایت همکاری را داشته باشند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب با حضور اکثریت اعضاء در محل دفتر امام جمعه تشکیل شد.
امام جمعه سرفاریاب در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین و عرض تسلیت ایام ماه صفر الخیر، برکات معنوی و فرهنگی حضور در مراسمات مذهبی و تأثیرات مثبت این گونه مجالس در زندگی شخصی و اجتماعی را یادآور شد.
حجت الاسلام زارعی پور به در پیش بودن ایام همایش بزرگ راهپیمائی اربعین به عنوان یک حرکت و جریان مهم فرهنگی و مذهبی در سطح دنیا اشاره کرد و بر لزوم بهره گیری و استفاده مناسب از این جریان تأکید کرد و افزود؛ با توجه به توفیق حضور تعداد قابل توجهی از مردم شهر و بخش در این برنامه معنوی بر همه مسئولین وظیفه است نسبت به خدمات دهی و فراهم نمودن شرایط برای زائران ابا عبدالله الحسین نهایت همکاری را داشته باشند.
وی با توجه به در پیش بودن هفته دولت این مناسبت را به همه دولت مردان و کارکنان ادارات و نهادهای مختلف دولت، تبریک گفت و خاطرنشان کرد که مسئولین در فرصت هفته دولت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از خدمات و اقدامات نظام اسلامی و دولت مستقر که در حوزه های مختلف زیر ساختی، خدماتی، فرهنگی و… چشمگیر و نسبت به پیش از انقلاب قابل قیاس نمی باشد، اقدام نمایند و در کنار آن با عزم و اراده مضاعف برای رفع نیازمندیها و نقائص و رضایت مندی مردم تلاش نمایند.
زارعی پور در پایان سخنان خود در این جلسه موضوع خدمات مشاوره ای در زمینه مشکلات خانوادگی بین زوجین را به عنوان یک ضرورت و فوریت در سطح بخش اعلام کرد و از نهادهای مرتبط مثل کمیته امداد و بهزیستی خواست برای کاهش آسیب های اجتماعی و از جمله طلاق که عوارض و عواقب منفی متعدد به دنبال دارد، خدمات مشاوره ای و فرهنگی مناسب در این زمینه را در اولویت کاری خود قرار دهند.
بخشدار سرفاریاب نیز در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم و گرامی داشت مناسبت های ایام از جمله روز پزشک، هفته دولت و روز کارمند و تسلیت ایام عزای ماه صفر و اربعین شهادت امام حسین (ع)، حضور در جلسات و همکاری فعال اعضای شورای فرهنگ عمومی را مهم و تاثیر گذار دانست.
مجیدیان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت، از خدمات و تلاش های مجموعه کارمندان دستگاه های مختلف در سطح بخش قدر دانی کرد و عملکرد آنان را با توجه به امکانات، تجهیزات و شرایط موجود قابل قبول و مناسب دانست و گفت: از مردم می خواهیم در طرح خواسته ها، گلایه ها و انتقادات حتما به شرایط موجود و محدویت ها توجه کنند و جانب انصاف را مد نظر داشته باشند.
وی با تأکید بر اینکه فراهم نمودن شرایط، مناسب تر از اینکه هست و رفع مشکلات مردم، وظیفه و تکلیف همه ما مسئولین است، افزود؛ خدمات نظام و دولت فعلی در زمینه های مختلف قابل توجه بوده و نباید با به وجود آمدن مشکلات مقطعی و جزئی، بر همه امکانات، اقدامات و خدمات در حال انجام چشم بست و آنها را نادیده گرفت.
بخشدار سرفاریاب حفظ انسجام و همکاری نهادهای مختلف و همچنین حمایت و همراهی مردم را موجب رفع موانع و پیشرفت امور دانست و تخریب، اختلاف افکنی و اظهار نظرهای خلاف واقع به ویژه در فضای مجازی را سبب دلسردی و کاهش رغبت برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.
حضور شهردار و بخشدار به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء به مناسبت هفته دولت، برگزاری همایش پیاده روی اربعین در سطح بخش با مشارکت و همکاری همه نهادها و برگزاری نشست های خاص امام جمعه، بخشدار و مسئولین هر یک از ادارات و نمایندگیها برای پیگیری درخواستها و رفع مشکلات مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه از جمله توافقات و مصوبات این جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرفاریاب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.