کد خبر : 9122
دیدگاه‌ها برای سرکشی و عیادت از بیماران نیازمند در سرفاریاب بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 - 21:34
-

خبرنگار آقای طاعتی

سرکشی و عیادت از بیماران نیازمند در سرفاریاب

سرکشی و عیادت از بیماران نیازمند در سرفاریاب
عیادت و سرکشی از بیماران و نیازمندان، یکی از سنت‌های خوب و حسنه بوده و نهادینه کردن آن در جامعه وظیفه همگان است و علاوه بر عمل به این کار خیر، دعوت، تبلیغ و فرهنگ سازی این کار را نیز توصیه و سفارش نمود.

به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)، امام جمعه سرفاریاب باتفاق روحانیت معظم و فرمانده حوزه مقاومت از بیماران نیازمند روستاهای بخش سرفاریاب با اهدای بسته های فرهنگی و توزیع شیرینی عیادت نمودند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن عید نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام اظهار داشت: نیمه شعبان زادروز منجی عالم بشریت «مهدی الامم و جامع الکلم»، یگانه ذخیره الهی برای برپایی حکومت حقه اهل بیت علیهم السلام در پهنه آسمانها و زمین، مبارک عیدی است که بهره بردن از فضایل آن منوط به تلاش برای کسب معرفت و اهتمام برای زمینه سازی ظهور ایشان است.
حجت الاسلام زارعی پور عیادت و سرکشی از بیماران و نیازمندان را یکی از سنت‌های خوب و حسنه برشمرد و نهادینه کردن آن در جامعه را وظیفه همگان دانست و علاوه بر عمل به این کار خیر، دعوت، تبلیغ و فرهنگ سازی این کار را نیز توصیه و سفارش نمود.
وی گفت: در دین مبین اسلام نیز در خصوص کمک به مستضعفان و نیازمندان بسیار تأکید شده است و روایات بسیاری در این زمینه از بزرگان اسلام داریم؛ ما نیز به‌عنوان مسلمان باید به این موضوع توجه کنیم؛ چرا که کمک به نیازمندان باعث عدالت اقتصادی در جامعه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.