کد خبر : 14463
دیدگاه‌ها برای جناب موحد۲۴سال عمرمان راتباه کردید /شرمنده جوانی ام از این همراهیت بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 12:32
-

یادداشت مخاطب

جناب موحد۲۴سال عمرمان راتباه کردید /شرمنده جوانی ام از این همراهیت

جناب موحد۲۴سال عمرمان راتباه کردید /شرمنده جوانی ام از این همراهیت
ما جوانان نمی خواهیم بازنده فرصت های خود با موحد باشیم،  نمی خواهیم دستاویز قدرت وثروت باشیم نمی خواهیم عروسک های خیمه شب بازی لیدرها ومنفعت طلبانی باشیم که کارهای شخصی خود را بر کارهای عمومی ترجیح می دهند.

ما دوران طلایی پیشرفت را با موحد باختیم.
به رغم نعمت و خدمات بی بدیل جمهوری اسلامی و اهتمام نظام به ایجاد رفاه در مناطق محروم، کهگیلویه بزرگ اما مظلوم عقب گرد داشته است، کودکانمان جوان شدند، جوانانمان پیر شدند و پیرانمان در حسرت توسعه به دیار سبز و زیبای بهشت رهسپار شدند. خیالشان راحت است، آنجا دیگر موحد نیست. دیگر سد فولادی به نام موحد در برابر توسعه و آبادنی و خوشبختی وجود ندارد.
جوانان دیروز و درگذشتگان امروز ایلم، افسوس و صد افسوس، ۲۴ سال از جوانی تان را با وعده های سر خرمن و پوچ تباه کردند و شما رفتید، اما ما مانده ایم و پیرمردی ۷۴ساله، مدعی خوابهای هاتف گونه، که از عالم غیب وعده های پوچ را تکرار می کند.
می خواهم به شما خبری مسرت بخش بدهم و بگویم خیالتان راحت باشد چرا که جوانان این پیام های ساختگی را نه از جانب هاتف بلکه ناشی از اوهام و افکاری مغشوش شخصی می دانند که دیگر حنایش رنگ باخته است.
«شتر در خواب بیند پنبه دانه»
آقای موحد در اوج جوانی چه گلی به سر حوزه انتخابیه خود زده اید که در پیری و ۷۴سالگی که نیاز به مراقبت دارید می خواهی بزنید.
راستی از جاده تشان به لنده چه خبر، جاده ای که دست آورد اقتصادی برای شهرها و روستاهای مسیر خود دارد،
از فسفات چرام و جوانان چشم به راه توسعه چه خبر، از آب مارون برای سوق، اختصاص سهمیه آب شرب سد کوثر برای چهار شهرستان و راکد ماندن معدن فسفات قیام و گچ لنده، حرکت لاک پشتی پتروشیمی دهدشت.و….. چه خبـــــــــــــــــــر…..

صدسال دیگر هرکس قصه موحد را شنید باور نمی کند، احساس می کند جُک شنیده است اما، باور کنید جک نیست.
باید بدانید مردم برای چندمین بار از یک سوراخ گزیده نمی شوند و دیگر به کسی که تنها افتخارش، ۲۴ سال سکوت تلخ و ویران کننده آمال و آرزوهای جوانان کهگیلویه بزرگ در مجلس است اعتماد نمی کنند.

۲۴ سال به وعده هایتان اعتماد کردند اما؛ آزموده را آزمودن خطاست.
آقای موحد؛ در آن دوران طلایی که پول و اعتبار برای سازندگی و سرمایه گذاری عام، محور برنامه و چشم اندازهای سایر وکلای ملت بود ، شما در این پایین دست سوار بر اریکه ی قدرت، چنان غرق در شخص محوری و مصلحت اندیشی فردی خود بوده اید که امروز بعد از ۶ دوره نمایندگی تان، همگان می دانند « طرح ها و پروژه های عام المنفعه هرگز اولویت موحد نبوده است».
حرف آخر
ما جوانان نمی خواهیم بازنده فرصت های خود با موحد باشیم،  نمی خواهیم دستاویز قدرت وثروت باشیم نمی خواهیم عروسک های خیمه شب بازی لیدرها ومنفعت طلبانی باشیم که کارهای شخصی خود را بر کارهای عمومی ترجیح می دهند.

مـــــــا جوانان کهگیلویه بزرگ نه به وعده، بلکه به برنامه و رزومه حقیقی نامزدها، مردمی بودن و صداقت آنها اعتماد خواهیم کرد چون بر این باوریم؛ کسی که ۲۴ سال نتوانست یا نخواست در این چهار سال آتی هم نخواهد توانست و نخواهد خواست و از قدیم گفته اند که « توبه گرگ مرگ است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.