کد خبر : 9184
دیدگاه‌ها برای یادواره شهید کرامت الله دیرباز در سالروز شهادت آن شهید والامقام و در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 1:05
-

خبرنگار آقای طاعتی

یادواره شهید کرامت الله دیرباز در سالروز شهادت آن شهید والامقام و در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.

یادواره شهید کرامت الله دیرباز در سالروز شهادت آن شهید والامقام و در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
شهداء صاحب اخلاص و برخوردار از توفیق الهی هستند و شناخت شهدا که یکی از اهداف این یادواره هاست، موجب آگاهی ما از قرب و جایگاه شهادت و علل و عوامل مهیا شدن مسیر شهادت برای یک انسان است.

یادواره شهید کرامت الله دیرباز در سالروز شهادت آن شهید والامقام و در مسجدالرضای سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این برنامه که قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، رئیس ستاد نماز جمعه سرفاریاب در سخنانی شهداء را صاحب اخلاص و برخوردار از توفیق الهی دانست و شناخت شهدا که یکی از اهداف این یادواره هاست را موجب آگاهی ما از قرب و جایگاه شهادت و علل و عوامل مهیا شدن مسیر شهادت برای یک انسان عنوان کرد.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز با بیان اینکه شهدا با توجه به اینکه خدا را پرورگار خویش و خود را بنده خدا دانستند و مرگ اختیاری در مسیر جهاد در راه خدا را انتخاب کردند، به مقام والای معنوی دست پیدا کردند و نزد خداوند عزیز و بزرگ شدند.
وی خانواده های شهدا، همرزمان شهدا، جانبازان و ایثارگران را نیز صاحب اجر و منزلت نزد خداوند دانست و بر لزوم قدردانی و حفظ احترام این عزیزان و پیروی از راه شهدا برای رهائی از فتنه ها و تداوم این انقلاب و اتصال آن به حکومت عدل صاحب الزمان(ع) تأکید کرد.
فرمانده حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) سرفاریاب نیز ضمن عرض سلام و درود به روان پاک و مطهر همه شهدا و به ویژه شهید کرامت الله دیرباز، خدمت همه حاضرین عرض خیر مقدم داشت و گفت مردم با بصیرت و رهروان راه شهیدان شایسته قدر دانی و تشکر هستند و قدم همه آنان را در این محافل بر دیده منت می گذاریم.
ستوانیکم پاسدار، ویسی نام و آوازه شهدا را در تاریخ ثبت و جاودانه دانست و گفت: در این یادواره ها از سجایا و صفات این شهیدان باید بگوییم و راه و روش آنها را در زندگی به کار بگیریم، چرا که شهدا باعث افتخار و سربلندی ما در عرصه های مختلف در دنیا هستند و همه ما مدیون خون پاک آنان هستیم.
در ادامه آقای هاشم اندیشه در وصف شهدا مدیحه سرائی کرد و در پایان نیز از شرکت کنندگان پذیرائی به عمل آمد.
قابل ذکر است شهید کرامت اللّه دیرباز در ۲۵ اسفند ماه ۱۳۶۳ و در سن ۱۸ سالگی در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل گردید؛ این یادواره با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع)، پایگاه امام خمینی (ره)، هیئت امنای مسجد و خانواده آن شهید والامقام برگزارشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.