کد خبر : 9496
دیدگاه‌ها برای بازرسی از ۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۸ تن مواد غذایی معدوم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 13:21
-

مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند

سید حسین رازیان

بازرسی از ۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۸ تن مواد غذایی معدوم شد

بازرسی از ۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۸ تن مواد غذایی معدوم شد
۱۴۸مورد به دستگاه قضایی معرفی شدند

 

خانم راوند:
بازرسی از ۳ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در کهگیلویه و بویراحمد/ ۲۸ تن مواد غذایی معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیم بازرسی مدیریت مهندسی بهداشت محیط در شهرستانهای استان طی ایام نوروز سه هزار و ۱۲۹ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محمد ملک‌زاده به عملکرد تیم سلامت نوروزی بهداشت محیط استان اشاره کرد و گفت: ۲۷۹ اکیپ بازرسی در قالب ۱۷۷ نفر از پرسنل فعال طی ایام نوروز بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن بین راهی نظارت داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۵ هزار و ۹۰۸ مورد کلرسنجی افزود: مقدار مواد معدومی کشف شده ۲۸ هزار و ۸۷۷ کیلوگرم است.

وی از رسیدگی به ۱۳۹ شکایت بهداشتی طی ایام نوروز خبر داد و گفت: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی شده سه هزار و ۱۲۹ مورد بود، ضمن اینکه تعداد مراکز تهیه و توزیع حساس مواد غذایی بازرسی شده یک هزار و ۵۴۸ مورد است.

دکتر ملک‌زاده بیان کرد: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی معرفی شده به مراجع قضایی ۱۴۸ مورد بوده است، طی این ایام هم ۳۲ مرکز پلمب شدند.

وی تعداد اماکن عمومی بازرسی شده را ۶۴۶ مورد دانست و عنوان کرد: تعداد اماکن عمومی حساس بازرسی شده ۴۰۴ مورد است، تعداد اماکن عمومی معرفی شده به مراجع قضایی ۴۱ واحد است.

دکتر ملک‌زاده از پلمب ۱۷ مکان عمومی خبر داد و گفت: تعداد مراکز و اماکن بین راهی بازرسی شده ۱۷۸ مورد، تعداد مراکز بین راهی که اخطار دریافت کردند ۲۷ مورد، مراکز بین راهی معرفی شده به مراجع ۲۳ و مراکز بین راهی پلمب شده چهار مورد است.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ سید حسین رازیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.