کد خبر : 12770
دیدگاه‌ها برای حضور دوباره و با اقتدار فرازبام خائیز در لیگ برتر هندبال | مجید پارسایی : برای قهرمانی در لیگ برتر مصمم هستیم بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 2:20
-

سید مصطفی گنجی

حضور دوباره و با اقتدار فرازبام خائیز در لیگ برتر هندبال | مجید پارسایی : برای قهرمانی در لیگ برتر مصمم هستیم

حضور دوباره و با اقتدار فرازبام خائیز در لیگ برتر هندبال | مجید پارسایی : برای قهرمانی در لیگ برتر مصمم هستیم
مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز گفت: امسال با استفاده از مجموعه تقریبأ بومی در لیگ برتر نوجوانان کشور حضور داریم و برای قهرمانی در لیگ برتر مصمم هستیم.

به گزارش عصر کهگیلویه از دهدشت، نشست خبری مسئولان و کادر اجرایی و مدیریتی باشگاه فرازبام خائیز دهدشت با خبرنگاران و اصحاب رسانه در فضایی صمیمی برگزار شد.

مجیدپارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز اظهار کرد: از همان روزهای آغازین مسیر کاری آرزو داشتیم روزی هر خانه دهدشت یک باشگاه هندبال شود و امروز خوشحالم که به لطف خدا و تلاش مستمر و همراهی رسانه‌ها این مهم محقق شد و پس از یک حضور ۳ ساله در لیگ برتر و گذشت وقفه‌ای کوتاه دوباره توانستیم با نگرشی نو و تیمی جدید با نزدیک به ۸۰ درصد استفاده از بازیکنان بومی و راهبردی جدید شروعی دوباره داشته باشیم.

وی افزود: در طراحی این مسیر رشد و توسعه و به ثمر رساندن یک تیم علاوه بر تلاش زیاد، زمانبر و پر هزینه است و افراد زیادی همراه و همگام ما بوده تا به لیگ برتر رسیدیم و تازه اول کار هستیم و سقف آرزوهای هندبال در دهدشت کوتاه نیست.

پارسایی با اشاره به حضور و همراهی رسانه‌ها به عنوان یار هشتم، گفت: رسانه‌ها به عنوان یار هشتم همیشه همراه و همگام با ما بودند و در این حوزه افراد اثرگذار زیادی داریم و دوست داریم همواره در کنار ما باشند و با انتقاداتشان ما را همراهی و کمک کنند.

وی عنوان کرد: در لیگ برتر امسال با اتخاذ رویکرد بومی گزینی و استفاده از بازیکنان بومی در مسابقات حضور داریم و ستارگان شهرمان در قالب تیم با بزرگان هندبال ایران رقابت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز با معرفی برخی از اعضای تیم، بیان کرد: مهدی آزادمنجیری سرمربی تیم ملی نوجوانان به عنوان سرمربی تیم و دکتر امید کاظمی از نخبگان پزشکی ورزشی کهگیلویه نیز به عنوان پزشک تیم و استفاده از کادری بومی راهی مسابقات خواهیم شد و در این مسیر نیازمند حمایت و همراهی رسانه‌ها و مردم دیارمان هستیم.

وی با اشاره به عدم همراهی مسئولان شهرستانی در کنار مجموعه فرازبام طی چندسال گذشته، گفت: تیم فرازبام در مسیر خود حرکت می‌کند امام عدم همراهی مسئولان با تیم به معنای بی‌مهری نیست بلکه معتقد هستیم که آنها ما را درک نمی‌کنند.

پارسایی با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرستان جهت پذیرش تیم‌های خوب، عنوان کرد: کهگیلویه مشکلات زیادی در بحث زیرساخت‌ها دارد و نبود هتل جهت اقامت تیم‌ها یک مشکل بسیار بزرگ در این شهرستان است همانطوری که الان تیم پلیمر بخاطر نبود هتل در شهرستان حضور ندارند.

وی با اشاره به پیگیری ساخت و احداث هتل ورزشی با دستور استاندار در کهگیلویه، گفت: دکتر احمدزاده در زمینه احداث هتل ورزشی دستورات لازم را دادند و حتی ما هم زمین مورد نیاز احداث یک مجموعه ورزشی مجهز را نیز آماده کردیم اما نامه‌ها و تماس‌های استاندار تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

پارسایی با بیان اینکه تیم فرازبام به جز در لیگ برتر امسال در لیگ برتر نوجوانان نیز حضور دارد و حتی برای قهرمانی مصمم هستیم، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته نگاه شخص نماینده نسبت به مجموعه ورزش بسیار خوب بود اما با این همه باشگاه فرازبام چه با حمایت سیاسیون و چه بدون از حمایت آنها در مسیر توسعه و رشد حرکت می‌کند.

وی عنوان کرد: وقتی به عنوان یک سرمایه‌گذار ورزشی که در این شهرستان هزینه کردم از نماینده شهرستان انتظار حمایت دارم اما هیچگونه حمایتی از من نمی‌شود دیگر جایی برای حرف زدن باقی نمی‌ماند.

پارسایی خاطرنشان کرد: از جناب سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان که در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی مشکلات هندبال بوده تشکر می‌کنم چون تنها سردار خرمدل بود که در سطح استان دغدغه هندبال را داشت.

مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم لیگ برتری فرازبام گفت: طی مدت دو سال گذشته در تمام رده‌های سنی در دهدشت حضور داشتم و آنچه در توان داشتم برای فرزندان کهگیلویه گذاشتم و تلاش کردم با تمام توان در مسیر المپیکی شدن تیم هندبال کمک کنم و برای حضور در سطح بالاتر هندبال در مسابقات آسیایی و جهانی روی سکو برویم.

وی افزود: هندبال در دهدشت به صورت کار مدرسه‌ای و آموزشی و با حمایت‌های باشگاه آموزش داده می‌شود و استعداد‌های خوبی در هندبال کهگیلویه وجود دارد که تلاش می‌کنیم با کار و تمرین رشد کنند.

دکتر کاظمی پزشک تیم فرازبام خائیز در لیگ برتر گفت: به لطف پارسایی و هندبال در کهگیلویه حضور دارم و امید دارم با همراهی سایر عزیزان برای موفقیت هندبال گام برداریم.

سید ابوصالح دانشفر پیشکسوت ورزش کهگیلویه و حامی همیشگی باشگاه فرازبام ضمن تقدیر از مجید پارسایی گفت: رسانه ها صدای مردم و بازتاب دهنده اتفاقات شیرین ورزش هستند و دنیا و تمام رویداد های آن به لطف رسانه کوچک شده و این خاصیت پر ارزش رسانه است.

وی گفت: کهگیلویه شناسنامه زرین و درخشان ورزش کشور است و فرازبام خائیز فخر ورزش استان و یک پدیده در عرصه ورزش کشور به ویژه هندبال در سطح آسیا و حتی دنیا خوش درخشید.

دانشفر تصریح کرد: فرازبام خائیز معرف استانی است که همیشه محروم بوده و دیدیم در مسابقات جهانی با حضور آیندگان هندبال جهان، پسران کهگیلویه با حمایت باشگاه فرازبام و مجید پارسایی خوش درخشیدند و نام نیکی به یادگار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: هندبال کلمه شیرین ورزش استان است و امروز ورزش هندبال در خانواده‌ها حضور دارد و این به مدد سرمایه‌گذاری درست و دلسوزی مجید پارسایی است که با دست خالی در میان قدرت های اقتصادی هندبال ایران افتخار آفرینی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.