کد خبر : 9526
دیدگاه‌ها برای غلامرضا تاجگردون مانعی برای عدم حضورم نمیبینم بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402 - 2:32
-

خبر فوری :نظر نهایی غلامرضا تاج گردون درباره حضور در انتخابات ۱۴۰۲مجلس شورای اسلامی

غلامرضا تاجگردون مانعی برای عدم حضورم نمیبینم

غلامرضا تاجگردون مانعی برای عدم حضورم نمیبینم
مراجع ذيربط هم حداقل در (٤) انتخابات گذشته من را تاييد كردند و فكر ميكنم در اين سه سال گذشته هم اتفاق خاصي نيفتاده باشد كه بخواهد مانع از ورودم باشد.

ه گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه  ، دکتر غلامرضا تاج گردون نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  ورئیس کمیسیون برنامه وبودجه دوره نهم ودهم  در مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به سوالات اینکه نظرتان در مورد انتخابات پیش روی مجلس در حوزه گچساران و باشت چیست و آیا در انتخابات شرکت میکنید؟،گفت :سال نو بر تمام هم استانی های عزیز تبریک عرض میکنم سالی پربرکت را برای تمامی ملت ایران آرزومندم

ابتدا امیدوارم سال پیش رو سال خوبی برای ملت ایران باشد، و مردم با امیدواری بتوانند در آخرین ماه سال ١۴٠٢ به پای صندوقهای رای بروند و در سرنوشت خودشان مشارکت واقعی داشته باشند.
نکته دوم؛ اینکه امام راحل میفرمودند:مردم باید اصلح را انتخاب کنند.
شرط انتخاب اصلح وجود افراد متعدد صالح است که مردم بتوانند در بین افراد صالح فرد اصلح را انتخاب کنند.
فرد صالح برای مجلس ویژگیهایی دارد که فکر میکنم مردم بهتر از هر کسی تشخیص دهند ،چه کسی برای این امر مناسبتر است و البته به شرط وجود افراد صالح و نه اینکه مردم بخواهند از بین بدها بهترین را انتخاب کنند.

غلامرضا تاج گردون در پاسخ به این سوال که  در انتخابات شرکت میکند یا نه ؟ گفت:
اول اینکه تا اسفند ماه چرخ گردون هزار چرخ میزند، تا ببینیم سرنوشت روزگار چه خواهد از ما دوم اینکه مانعی برای عدم حضورم نمیبینم و مراجع ذیربط هم حداقل در (۴) انتخابات گذشته من را تایید کردند و فکر میکنم در این سه سال گذشته هم اتفاق خاصی نیفتاده باشد که بخواهد مانع از ورودم باشد.

سوم ملاک مهم برای ورودم به صحنه اول اینکه اگر فرد قوی بیاید که میتواند بهتر از من خدمت به مردم و وطن کند که در اینصورت حضورم جایز نیست.

اگر چه انسانهای شریفی از فرزندان خوب منطقه تاکنون اعلام آمادگی کردند که بتوانند خدمتگزار مردم باشند که هر کدام ویژگیهای مثبتی دارند.

ولی آنچه که مشخص است علیرغم تلاشهای صورت گرفته شده صحنه خدمت تغییر میکند و یا بهتر بگویم باید برای خدمت بهتر ، تغییر کند.

دوم اینکه مهمتر این است که احساس کنم مردم طالب حضورم هستند و باید کسی بیاید و بار بر زمین مانده را جمع و جور کند و اون فرد من باشم .

در انتها امیدوارم فارغ از چپ و راست عقلا متوجه شده باشند سرنوشت مردم و زندگیشان محل بازی چپ و راست نیست خردمندانه و منصفانه آینده فرزندان و میهن و مردم را ببینیم…

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.