کد خبر : 6993
دیدگاه‌ها برای دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 19:37
-

خبرنگار آقای طاعتی

دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در سرفاریاب-

دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در سرفاریاب-
دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب تمام تلاششان برای حذف نام و یاد شهداست و ما نیز نباید از هیچ کوششی برای حفظ نام و یاد شهدا در فرهنگ مردم این جامعه دریغ کنیم.

دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در سرفاریاب-
طی مراسمی با حضور حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب و سید علی نجات رایگان مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام از خانواده های معظم شهدا و جانبازان بخش سرفاریاب دیدار و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه در سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این دیدار، شهدا و خانواده های معظم آنان را نماد اقتدار، استقامت، صبر و پایداری کشور جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب تمام تلاششان برای حذف نام و یاد شهداست و ما نیز نباید از هیچ کوششی برای حفظ نام و یاد شهدا در فرهنگ مردم این جامعه دریغ کنیم.
حجت الاسلام زارعی پور از وجود خانواده های معظم شهدا به عنوان یک نعمت بزرگ یاد کرد و حضور در خانواده آنان را افتخار بزرگی دانست و گفت: می طلبد که این دیدار و سرکشی ها بصورت مستمر ادامه داشته باشد.
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام نیز در دیدار چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر با نشستن پای درد دل این خانواده ها، به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.
سید علی نجات رایگان با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یکی از اولویت های مهم در برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: تمام تلاشمان را در تحقق این برنامه ها و رفع مشکلات و بهره مندی از ظرفیت ها برای آنان بکار خواهیم گرفت.
گفتنی است؛ در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.