کد خبر : 9862
دیدگاه‌ها برای ” روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 21:14
-

کارکنان شرکت گاز استان در مراسم روز قدس همه خواهند آمد

سید حسین رازیان

” روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است

” روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است
ملت زجر کشیده و بی پناه فلسطین امروز تحت حملات رژیم منفور و نامشروع صهیونیست قرار دارند و زیر سایه سکوت کشورهای استعمارگر قتل عام می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع و تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی گاز کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام ریحان بهادر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
” روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است ” امام خمینی(ره)

روز قدس، یادگار حکیمانه امام خمینی (ره) برای حمایت از ملت‌ مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد راسخ نظام جمهوری اسلامی ایران به وحدت اسلامی مقابل استعمارگران است.

ملت زجر کشیده و بی پناه فلسطین امروز تحت حملات رژیم منفور و نامشروع صهیونیست قرار دارند و زیر سایه سکوت کشورهای استعمارگر قتل عام می‌شوند.

روز جهانی قدس در واقع روز بیداری  ملت‌های آزاده اسلامی است تا پرچم حق و صداقت بر فراز قله‌های آزادی خواهی به اهتزار درآید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه آزادی فلسطین و قدس شریف و نیز شهیدان والامقام محور مقاومت، خصوصا شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی ، از آحاد مردم انقلابی ایران و استان به ویژه همکاران گرامی در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد دعوت میکنم همصدا با امت اسلامی در جای جای عالم با مشارکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر لزوم مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی و توسعه ابعاد مقابله با نظام استکبار و سلطه تأکید کرده و با آرمان‌های امام خمینی کبیر(ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از قدس شریف پیمانی دوباره می‌بندند.

من الله التوفیق
ریحان بهادر
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.