کد خبر : 10526
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۱۵) سرفاریاب با حضور اقشار مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 0:11
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۱۵) سرفاریاب با حضور اقشار مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۱۵) سرفاریاب با حضور اقشار مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
شیخ بهائی، شیخ صدوق، شیخ کلینی به عنوان مفاخر علمی و دینی مذهب تشیع و عالم بشریت، آثار و برکات علمی و معنوی این عالمان بزرگ بعد از صد ها سال هنوز در عالم باقی و جاری است.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۰۲/۱۵) سرفاریاب با حضور اقشار مردم و به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدا با بیان حدیثی از امام علی (ع) که فرموده است اهل تقوی نشانه هایی دارند که معرف آنهاست و راستگوئی، امانتداری و وفای به عهد از جمله این صفات است، خود و همه برادران و خواهران دینی را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش کرد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه بحث مراقبت و کنترل نفس، ٱنس با قرآن را از دیگر راه های مراقبت نفس عنوان کرد و گفت: قرآن تجلی رب، نسخه شفا بخش بشریت و نور هدایت از ظلمت کده گناه و قرائت قرآن در حقیقت سخن گفتن با خداست و طبق سخن پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)، قرآن زنگار از دل ها می زداید.
وی شرح صدر، امید دادن، پاسخگویی درست و دقیق به مشکلات و چالش های مختلف زندگی را از آثار و برکات انس و قرائت قرآن ذکر کرد و به عموم مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان توصیه کرد فرصت تدبر در قرآن برای برطرف کردن شبهات و رهائی از دام شیاطین و دشمنان را از دست ندهند.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با گرامی داشت سالروز شهادت حضرت حمزه (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، طبق روایتی از امام سجاد (ع) روز شهادت حضرت حمزه در جنگ احد را از روزهای سخت زندگی پیامبر (ص) دانست و افزود رسول گرامی اسلام در مقام و منزلت حمزه (ع) فرموده است: ایشان از شفاعت کنندگان روز قیامت است و جهنم را از دوستداران خود دور خواهد ساخت.
حجت الاسلام زارعی پور اردیبهشت را ماه نکو داشت علم و فرهنگ عنوان کرد و از شیخ بهائی، شیخ صدوق، شیخ کلینی به عنوان مفاخر علمی و دینی مذهب تشیع و عالم بشریت یاد کرد و گفت: آثار و برکات علمی و معنوی این عالمان بزرگ بعد از صد ها سال هنوز در عالم باقی و جاری است
وی سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت و ضمن تبریک به معلمان عزیز و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، افزود؛ کمبود مربی پرورشی در مدارس بخش محسوس و ثبات مدیریتی نیاز جدی آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف این نهاد ـ مهم است.
زارعی پور روز جهانی هلال احمر را یاد آور شد و با تبریک به نیروهای تلاشگر این عرصه که در وقایع مختلف مخلصانه برای رفع آلام و دردهای مردم خدمت رسانی می کنند، اظهار امیدواری کرد نمایندگی هلال احمر که از ضروریات می باشد به زودی در بخش مستقر شود.
امام جمعه سرفاریاب به سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به کشور سوریه که پس از حدود ۱۳ سال صورت گرفت، اشاره کرد و گفت؛ پس از سالها مقاومت مردم سوریه در برابر تروریست ها و حامیان آنها، این سفر از لحاظ سیاسی و اقتصادی منافع و دستاوردهای مهم و خوبی برای هر دور کشور در پی خواهد داشت و حتما شکست و عصبانیت دشمنان هر دو ملت را نیز موجب شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.