کد خبر : 9452
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1402 - 13:33
-

با بررسی قیمت ماسه از سال ۱۴۰۱در هرتن ابتدا سی و یک هزارتومان و بعد چهل و یک هزارتومان ؛شصت هزارتومان و بعد ۸۹ هزارتومان افزایش یافت

سید حسین رازیان

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد/اولین هدیه نوروزی به مردم محروم /مردم منتظر اقدام عملی استاندار در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تورم در سال جاری

افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد/اولین هدیه نوروزی به مردم محروم /مردم منتظر اقدام عملی استاندار در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تورم در سال جاری
به نظر می رسد مافیای شن و ماسه با لابی های قوی که دارند با افزایش قیمت شن و ماسه اولین ضربه کاری را به

به نظر می رسد مافیای شن و ماسه با لابی های قوی که دارند با افزایش قیمت شن و ماسه اولین ضربه کاری را به مردم وارد کردند و برخلاف شعار رهبری و مخالفت با آن اقدام به این کار کردند.

استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از منابع شن و ماسه است، هر جای استان که نگاه می کنید چند تولیدی این مصالح وجود دارد، که انتظارات را نسبت به تعادل قیمتی بالا می برد، با این حال می بینیم که در ابتدای سال ۱۴۰۱ این صنف قیمت جدیدی از مصالح ساختمانی را ارائه کرده اند که موجب اعتراض مردم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه ؛ تولیدکنندگان این صنف، بدون هماهنگی با مسئولان و متولیان امر از جمله سازمان صنعت، معدن و‌ تجارت در اقدامی خودسرانه قیمت ماسه و شن را افزایش دادند تا اولین عیدی دولت مردمی به مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد با افزایش قیمت ماسه رقم بخورد.

با بررسی قیمت ماسه از سال ۱۴۰۱در هرتن ابتدا سی و یک هزارتومان و بعد چهل و یک هزارتومان ؛شصت هزارتومان و بعد هشتادو‌نه هزارتومان افزایش یافت.

در ابتدای سال ۱۴۰۲که حضرت آیت الله رئیسی در حضور رهبر معظم انقلاب قول مهارتورم را داده بود و شعار سال هم مهارم تورم و افزایش تولید است اما در استان کهگیلویه و بویراحمد کارخانه داران شن و ماسه با افزایش تورم و قیمت ها کام مردم را تلخ کردند.

طبق گزارش های رسیده به این پایگاه خبری از چهارشنبه شب قیمت هر تن ماسه به صدور سی و یک هزارتومان افزایش یافت و در سکوت دستگاه های نظارتی قیمت ها افزایش یافت.

در حالیکه دولت مردمی وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال را داده بود با این افزایش قیمت مصالح ساختمانی و شن و ماسه به نظر می رسد مردم محروم و بی بضاعت شاید در حد ساخت یک سرویس بهداشتی بتواند کاری انجام بدهند.

به نظر می رسد مافیای شن و ماسه با لابی های قوی که دارند با افزایش قیمت شن و ماسه اولین ضربه کاری را به مردم وارد کردند و برخلاف شعار رهبری و مخالفت با آن اقدام به این کار کردند حال استاندار محترم و معاون عمرانی و مدیران مرتبط این گوی و این میدان و در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش تورم آستین همت بالا بزنند و این افزایش بی رویه شن و ماسه را برای یک بار هم که شده جلو گیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
امیر شنبه , ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

با سلام
جالب اینجاست که نامه خطاب به حاج اکبری است و امضای خودش هم پای نامه است

م یکشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

آیا کسی که این نرخ مصوب کرده زره ای فکر جیب مردم بدبختو کرده،،،،در صورتی که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مهار تورم می‌باشد،این خودش یک نوع بی احترامی و بی انصافیه،که بدون توجه به سخنان رهبری
این قدر افزایش قیمت برای خودتون مصوب کرده باشید، لااقل به فکر مردم هم باشید

نظرات بسته شده است.