کد خبر : 10821
دیدگاه‌ها برای تقدیر برخی از شورای صنفی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی از نگاه ویژه دکتر جاودان سیرت به رفع مشکلاتشان بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 0:02
-

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه

سید حسین رازیان

تقدیر برخی از شورای صنفی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی از نگاه ویژه دکتر جاودان سیرت به رفع مشکلاتشان

تقدیر برخی از شورای صنفی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی از نگاه ویژه دکتر جاودان سیرت به رفع مشکلاتشان
دکتر سعید جاودان سیرت ضمن ارزيابي روند خدمات رساني به دانشجويان در خوابگاه‌هاي دانشجويي، از امکانات و تجهيزات خوابگاه ها بازدید، با دانشجویان گفت‌و‌گو و از نزدیک
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه رئیس حوزه ریاست و مدیر دانشجویی و مدیر روابط عمومی دانشگاه از خوابگاه های دخترانه و پسرانه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛ دکتر سعید جاودان سیرت ضمن ارزیابی روند خدمات رسانی به دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی، از امکانات و تجهیزات خوابگاه ها بازدید، با دانشجویان گفت‌و‌گو و از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شدند.

گفتنی است دکتر جاودان سیرت در این بازدید بر بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان تاکید کردند.

در این بازدید تعدادی از دانشجویان(شورای صنفی) آقا و خانم به نمایندگی از سایر دانشجویان مشکلات خوابگاه های خود را به بیان کردند. کمبود وسایل نقلیه، مشکلات تاسیساتی خوابگاه ها، مشکلات نیروی انسانی و مشکلات سخت افزاری از جمله راه اندازی سیستم سرمایشی و دیگر مسائل خوابگاه خود را بیان کردند.

در این دیدار نیز دانشجویان از دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه بخاطر توجه ویژه به دانشجویان، بخشی از شورای صنفی دانشجویی و مطالبات آنها دردوران مدیریت خود قدردانی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.