کد خبر : 10987
دیدگاه‌ها برای بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر دیدار چهره به چهره یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی با جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج به نمایندگی از رییس دانشگاه علوم پزشکی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 19:52
-

امنیت ایران سربلند حاصل مجاهدت ها و زحمات جانبازان و ایثارگران می باشد که برکت انقلاب و نظام می باشند و انشاالله توفیق خدمت به امام زمان علیه السلام و امام حسین علیه السلام را داشته باشیم

سید حسین رازیان

بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر دیدار چهره به چهره یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی با جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج به نمایندگی از رییس دانشگاه علوم پزشکی

بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر دیدار چهره به چهره یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی با جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج به نمایندگی از رییس دانشگاه علوم پزشکی
دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی با جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه دکتر امین اله بابویی در گفتگو با خبرنگار عصر کهگیلویه گفت: اینجانب در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر و به نمایندگی دستور رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی دکتر جاودان سیرت و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی به پاس مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان اسلام بر خودمان وظیفه دانستیم که خدمت جانبازان رشید اسلام برسیم.

وی با بیان اینکه، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بدلیل جلسات متعدد اینجانب را مأمور کرد تا ضمن ابلاغ پیام سلام و آرزوی شفای بیماران را حضوری عرض ادب نماییم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور در بیمارستان سلمان یاسوج باجانبازان بستری در این مرکز دیدار کرد.

دکتر امین اله بابویی، بیان کرد: امنیت ایران سربلند حاصل مجاهدت ها و زحمات جانبازان و ایثارگران می باشد که برکت انقلاب و نظام می باشند و انشاالله توفیق خدمت به امام زمان علیه السلام و امام حسین علیه السلام را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یادوخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:جانبازان که جسم وروح خودرافدای دفاع ازکشوروارزش های اسلامی کردندچراغ هدایت و سند معتبر و ماندگارانقلاب اسلامی هستند.

دکتر بابویی در دیدار چهره به چهره با پرستاران و مسولان بیمارستان اظهار داشت: راه و شغل شریف شما ادامه دهند پیام آور کربلا حضرت زینب سلام الله علیها بوده پرستاری از جانبازان اجری معنوی و روحانی دارد.

دکتر امین اله بابویی در این دیدار مشکلات را بررسی و در جهت رفع پاره ای از این مشکلات قول مساعد داد.
بر پایه این گزارش، در این بازدید هرمز پور معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، هیئت همراه حضور داشتند.

شایان ذکر است، معاون دانشگاه علوم پزشکی و معاون بنیاد شهید با حضور در منزل مادر دو شهید روحانی عبدالمحمد و منصور تقوی سوق دیدار کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.