کد خبر : 11134
دیدگاه‌ها برای جلسه تکریم و معارفه مسئولین جهاد کشاورزی سرفاریاب در بخشداری برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 21:40
-

خبرنگار آقای طاعتی

جلسه تکریم و معارفه مسئولین جهاد کشاورزی سرفاریاب در بخشداری برگزار شد.

جلسه تکریم و معارفه مسئولین جهاد کشاورزی سرفاریاب در بخشداری برگزار شد.
با قرائت حکم سرپرستی آقای علیپور به عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب معارفه و از خدمات آقای دیدار قدردانی شد.

جلسه تکریم و معارفه مسئولین جهاد کشاورزی سرفاریاب در بخشداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، در این جلسه که با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد، بخشدار سرفاریاب با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام پانزده خرداد ۴۲، ابتدا بر لزوم تعامل و حمایت همه جانبه اعضای شورای اداری از همدیگر و مشارکت و حضور فعال در برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی بخش تأکید کرد.
مجیدیان همچنین از تلاش ها و خدمات صادقانه آقای دیدار در مدت سرپرستی جهاد کشاورزی بخش و کارنامه درخشان ایشان در این جایگاه قدردانی کرد و با تبریک خدمت آقای علی پور جوان انقلابی اظهار امیدواری کرد با توجه به اشتغال عموم مردم بخش در حوزه کشاورزی و ارتباط مداوم آنان با این نهاد، ایشان بتوانند در حد ممکن و بیش از گذشته در خدمت رسانی به مردم تلاش نمایند.
مسئول جهاد کشاورزی شهرستان چرام نیز با اظهار خرسندی از حضور در جمع شورای اداری بخش سرفاریاب از همکاری و حمایت این مجموعه در طول هفت سال گذشته با وی به عنوان مسئول جهادکشاورزی بخش قدردانی کرد.
امیری در ادامه از آقای دیدار که در طول یک سال گذشته با همه کم و کاستی ها برای مدیریت امور جهاد کشاورزی بخش زحمات زیادی را متحمل شدند، تشکر کرد و با معرفی آقای علی پور که دارای مدرک کارشناسی مکانیزاسیون کشاورزی می باشد به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان از وی خواست نهایت کوشش خود را برای خدمت رسانی به مردم و همکاری و تعامل با اعضای شورای اداری برای پیشبرد امور به کار بگیرند.
دیدار سرپرست پیشین جهاد کشاورزی در طول یک سال گذشته نیز که در جلسه حضور داشتند، از عدم حمایت و توجه به نیروهای بومی گلایه و لزوم پرهیز از شعار گرایی و حمایت عملی از نیروهای با انگیزه برای خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.
علیپور سرپرست جدید جهاد کشاورزی بخش نیز ضمن تشکر از مدیر جهاد کشاورزی استان و شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشدار اظهار امیدواری کرد که در این مسئولیت بتواند مثمر ثمر واقع شود.
در پایان نیز، با قرائت حکم سرپرستی آقای علیپور به عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی بخش سرفاریاب معارفه و از خدمات آقای دیدار قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.