کد خبر : 11198
دیدگاه‌ها برای واقع شدن بخش عظیمی از جنگل ها، مراتع و زیستگاه حیات وحش شهرستان در حوزه بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1402 - 9:58
-

خبرنگار آقای طاعتی

واقع شدن بخش عظیمی از جنگل ها، مراتع و زیستگاه حیات وحش شهرستان در حوزه بخش سرفاریاب-

واقع شدن بخش عظیمی از جنگل ها، مراتع و زیستگاه حیات وحش شهرستان در حوزه بخش سرفاریاب-
توجه و اهتمام به محیط زیست در منطق امام اول شیعیان از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که در ابتدای خلافت ارزشمند و با برکت خود خطاب به مسلمانان می فرماید: از خدا نسبت به بندگان و شهرهایش پروا کنید زیرا نسبت به زمین و حیوانات دارای مسئولیت هستید.

رئیس محیط زیست شهرستـان چرام با حضــور در جمع نمازگزاران شهر سرفاریاب بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست به ایراد سخن پرداخت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، علیمراد آخش ضمن تبریک هفته محیط زیست به بیان اهمیت و ارزش آن در جامعه پرداخت و گفت: محیط زیست یک هدیه الهی است که خداوند به بشر و همه موجودات عطا نموده تا روند زندگی سالمی داشته باشند و پیامبران و امامان ما همواره این موهبت الهی را سر لوحه زندگی قرار می دادند و به آن توجه ویژه‌ای داشتند..
آخش افزود: توجه و اهتمام به محیط زیست در منطق امام اول شیعیان از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که در ابتدای خلافت ارزشمند و با برکت خود خطاب به مسلمانان می فرماید: از خدا نسبت به بندگان و شهرهایش پروا کنید زیرا نسبت به زمین و حیوانات دارای مسئولیت هستید.
رئیس محیط زیست شهرستان چرام در ادامه افزود: بخش عظیمی از جنگل ها، مراتع و زیستگاه حیات وحش شهرستان در حوزه بخش سرفاریاب واقع شده و باید حفاظت شوند.
وی افزود: به منظور آموزش جوامع محلی و ارتقا فرهنگ زیست محیطی سه خانه محیط زیست در بخش سرفاریاب ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.