کد خبر : 14913
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 19:20
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب-

برگزاری جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب-
نباید از هجمه ها و دسیسه های مخالفان به روش ها و انواع مختلف از جمله شبه افکنی، تلاش برای انزوای روحانیت و... غافل شد

جلسه ستاد نماز جمعه سرفاریاب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، در این جلسه که با حضور امام جمعه و اکثریت اعضاء برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، ابتدا رئیس ستاد، نماز جمعه با بیان اینکه برنامه ها و مجالس فرهنگی و از همه مهمتر نماز جمعه در هدایت و روشنگری عموم و تقویت باورها و اعتقادات مردم از اهمیت و تأثیرگذاری زیادی برخوردار هستند، گفت: مخالفان جبهه فرهنگی و دشمنان، برنامه ریزی و تلاش های مفصل و دقیقی برای مقابله و تضعیف اثرگذاری اقدامات و مجالس فرهنگی ما دارند.
حجت الاسلام سید رسول کشاورز با تأکید بر اینکه نباید از هجمه ها و دسیسه های مخالفان به روش ها و انواع مختلف از جمله شبه افکنی، تلاش برای انزوای روحانیت و… غافل شد، افزود برطرف کردن نقص ها و کیفیت بخشی به برنامه های مختلف فرهنگی با همکاری و مشورت ممکن خواهد بود که یکی از هدف های مهم از تشکیل جلسات ستاد نماز جمعه نیز همین موضوع می باشد.
در ادامه نیز اعضای حاضر در جلسه نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در زمینه های مختلف (اختصار و کیفیت بخشی، حمایتهای مالی، مشکلات ایاب و ذهاب، نظم و وقت شناسی در اجرای برنامه ها، عدم مشارکت برخی مسئولان شهر و بخش در مجالس و مشکلات سیستم صوتی و…) مطرح کردند.
امام جمعه سرفاریاب نیز در پایان این جلسه ضمن تشکر و قدر دانی از همراهی و حمایت رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی، ارائه نظرات و پیشنهادات و مطرح نمودن ضعف و نقص ها را موجب کیفیت بخشی و ارتقاء سطح برنامه ها متناسب با انتظارات و شرایط مخاطبان دانست.
حجت الاسلام زارعی پور نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در اوایل اسفندماه را یاد آور شد و به تأثیرات مهم نتایج انتخاب مردم در حوزه های مختلف اشاره کرد و بر لزوم مواظبت از خدشه دار شدن جایگاه ستاد نماز جمعه در کنار تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، تأکید کرد.
وی در پایان تقسیم وظایف، برنامه ریزی مناسب برای تشویق و جذب عموم به ویژه جوانان و نوجوانان، استفاده از فرصتها و تبلیغ مؤثر برای حضور در نماز جمعه و دیگر برنامه های مذهبی و ملی را از اهم وظایف و انتظارات خود از اعضای ستاد نماز جمعه عنوان کرد.
تجلیل و تشویق دانش آموزان فعال و شرکت کننده مداوم در نماز جمعه، تلاش برای پیگیری و جذب حمایتهای مالی برای اجرای مناسبتر برنامه های فرهنگی از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.