رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کهگیلویه، افزود: این دوره داوری از روز چهارشنبه اول شهریورماه تا امروز جمعه سوم شهریورماه در زمین چمن مینی‌فوتبال و سالن کنفرانس شهید باهنر دهدشت به صورت عملی و تئوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره داوری باهمکاری هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی بصورت رایگان در دهدشت برگزار شد.

کرامتی با بیان اینکه آموزش این دوره داوری را آرمان حاتمی مدرس فدراسیون ورزش‌های همگانی بر عهده داشت، عنوان کرد: در این دوره آموزشی ۳۰ نفر از آقایان و بانوان شرکت کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه بیان کرد: افرادی که آزمون عملی و تئوری را با موفقیت بگذرانند، کارت داوری درجه ۳ مینی فوتبال دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کهگیلویه به صورت ویژه از زحمات آرمان حاتمی مدرس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز تقدیر و تشکر کرد.

کرامتی با بیان اینکه قضاوت در مسابقات مینی فوتبال فقط بر عهده داورانی است که کارت داوری مینی فوتبال دارند، خاطرنشان کرد: از همکاری اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد، هیئت ورزش‌های همگانی کهگیلویه، مجموعه هندبال باشگاه فرازبام خائیز، مجموعه سالن شهید سلیمانی و همه کسانی که در برگزاری این دوره همکاری کردند تشکر می‌کنم.