کد خبر : 11397
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه کمیته بهداشت کشاورزان و دامداران شهرستان چرام- بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 22:59
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه کمیته بهداشت کشاورزان و دامداران شهرستان چرام-

برگزاری جلسه کمیته بهداشت کشاورزان و دامداران شهرستان چرام-
اجرای برنامه بهداشت کشاورزی، اقدامی مؤثر در راستای ارتقای سلامت کشاورزان و پیشگیری از بروز حوادث و بیماریهای شغلی را با ایجاد محیط های کار سالم و بهبود کیفیت و تولید محصولات کشاورزی سالم را خواستار شد.

برگزاری جلسه کمیته بهداشت کشاورزان و دامداران شهرستان چرام-
اولین جلسه کمیته بهداشت کشاورزان و دامداران شهرستان چرام با حضور مدیریت شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت، کارشناس مسئول بهداشت حرفه ای و آموزش سلامت و مدیران جهاد کشاورزی و دامپزشکی در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان برگزار شد-
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چرام، مدیر شبکه در این جلسه در خصوص اجرای هرچه بهتر برنامه بهداشت کشاورزان و دامداران و هماهنگی های بین بخشی برای حاضرین در جلسه توضیحاتی ارائه نمود.
حسین جعفری گفت: به منظور صیانت از کشاورزان در برابر مخاطرات محیط کار، اولین قدم شناخت مخاطرات، بیماریها و عوارضی است که ممکن است سلامتی این قشر زحمتکش را به مخاطره اندازد.
وی افزود روشهای اجرایی جهت خدمت رسانی به کشاوزان و دامداران شناسایی و سالیانه از نظر سلامتی تحت مراقبت و کنترل می باشند.
جعفری در ادامه آموزش نحوه انجام صحیح کار و مراقبت از خود را به این گروه خواستار و گفت؛ این کار می تواند تا حدود زیادی از مخاطرات موجود بکاهد.
وی با اشاره به اجرای برنامه بهداشت کشاورزی، اقدامی مؤثر در راستای ارتقای سلامت کشاورزان و پیشگیری از بروز حوادث و بیماریهای شغلی را با ایجاد محیط های کار سالم و بهبود کیفیت و تولید محصولات کشاورزی سالم را خواستار شد.
مدیر شبکه بهداشت درمان چرام در پایان، کاهش مخاطرات تهدیدکننده سلامتی کشاورزان را با ارائه خدمات بهداشت حرفه ای و تشکیل پرونده پزشکی برای کشاورزان و پایش محیط های کار کشاورزی را یکی از الویت های برنامه های شبکه بهداشت درمان بیان کرد.
گفتنی است در این جلسه مصوب شد شبکه بهداشت و درمان معاینات کشاورزان و دامداران را با همکاری جهاد کشاورزی و دامپرشکی در سطح شهر و روستاهای شهرستان انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.