کد خبر : 11636
دیدگاه‌ها برای تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید “منصور اندیشه” بر روی دستان پر مهر مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 0:11
-

خبرنگار آقای طاعتی

تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید “منصور اندیشه” بر روی دستان پر مهر مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرفاریاب-

تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید “منصور اندیشه” بر روی دستان پر مهر مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرفاریاب-
تشییع و خاکسپاری پیکر کربلایی باباجان اندیشه پدر شهید والامقام “منصور اندیشه” بر روی دستان پر مهر مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرفاریاب صورت گرفت.

تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید “منصور اندیشه” بر روی دستان پر مهر مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرفاریاب.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، تشییع و خاکسپاری پیکر کربلایی باباجان اندیشه پدر شهید والامقام “منصور اندیشه” بر روی دستان پر مهر مردم شهیدپرور و ولایتمدار سرفاریاب صورت گرفت.
پیکر پدر شهید «منصور اندیشه» از شهدای بخش سرفاریاب در دوران دفاع مقدس که صبح گاه امروز مورخ ۱۲ تیرماه در سالروز شهادت فرزندشان، در سن ۹۵ سالگی و بر اثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوسته بود، عصر امروز دوشنبه مورخ ۱۲ تیرماه ساعت ۵ عصر از شهر سرفاریاب تشییع و ساعت ۵:۳۰ عصر بر روی دستان پر مهر مردم متدین و شهید پرور سرفاریاب در آرامستان روستای شهرک نهم به خاک سپرده شد.
پاسدار شهید منصور اندیشه متولد ۱۳۴۸ در روستای نهم از توابع بخش سرفاریاب دیده به جهان گشود و در سن ۱۶ سالگی در تاریخ ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۴ در روستای خور خوره شهرستان مهاباد از استان آذربایجان غربی به فیض شهادت نائل شد و مزار آن شهید بزرگوار در روستای شهرک نهم زیارتگاه عارفان، عاشقان و دلدادگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.