کد خبر : 9720
دیدگاه‌ها برای “بیانیه جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در خصوص انتصاب دکتر امین اله بابویی”  جناب آقای دکتر جاودان سیرت رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 19:48
-

در راستای گام دوم انقلاب، در شروع یک حرکت جهادی که زمینه ساز ورود جوانان نخبه و نیروهای انقلابی

سید حسین رازیان

“بیانیه جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در خصوص انتصاب دکتر امین اله بابویی”  جناب آقای دکتر جاودان سیرت رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان

“بیانیه جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در خصوص انتصاب دکتر امین اله بابویی”  جناب آقای دکتر جاودان سیرت رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان
امین اله بابویی جز دلسوزترین افراد نسبت به آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و تحلیلی عصر کهگیلویه در متن این بیانیه آمده است:
سلام علیکم
ضمن عرض ادب و احترام
در راستای گام دوم انقلاب، در شروع یک حرکت جهادی که زمینه ساز ورود جوانان نخبه و نیروهای انقلابی برای رشد و توسعه همه جانبه جمهوری اسلامی ایران و نگاه عمیق و شایسته سالاری دولت ایران قوی است،.

اینجانبان جمع کثیری از دانشجویان و فارغ التحصیلان  شاهد و ایثارگر دانشگاه از جنابعالی من باب انتصاب یکی از مدیران  باتجربه ، انقلابی و دلسوز  دانشگاه و از فرزندان معظم شاهد و ایثارگر برای تصدی پُست “معاونت توسعه و مدیریت منابع”، مراتب تقدیر خود را اعلام می داریم.
بدون شک، این انتصاب زمینه‌ی تعامل بیشتر فرزندان شهدا و ایثارگر  با دست‌اندرکاران مدیریت کلان در جهت توسعه و پیشرفت دانشگاه را فراهم خواهد آورد.

این انتصاب دمیدن روح امید در فرزندان شاهد و ایثارگر است که جزو دلسوز‌ترین افراد نسبت به سرنوشت این نظام مقدس و اسلامی هستند، اما همواره به جای در رأس بودن و مرکزیت، از دور دستی بر آتش داشته‌اند و مجال خدمتگزاری بیشتر برای آنها فراهم نبوده ‌است.
ان شا الله که در سایه الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دانشگاه شاهد رشد و توسعه مطلوب و مناسبی باشیم.
من الله توفیق

بر پایه این گزارش: دکتر امین اله بابویی دارای مدرک دکتری  مدیریت خدمات بهداشت و درمان است که چندین سال مدیریت در قسمت‌های مختلف دانشگاه از جمله، رییس حوزه ریاست دانشگاه، قائم مقام رئیس دانشگاه، معاون اجتماعی، معاونت پشتیبانی و توسعه و در طی این مدت ۱۳سال مدیر دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه  را در کارنامه مدیریتی درخشان خود دارد.

عصر کهگیلویه: «دکتر بابویی» روز گذشته با حکم رییس دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج  به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.