کد خبر : 12082
دیدگاه‌ها برای مراسم وداع با پیکر شهید «سینا آراسته» با حضور استاندار و مسئولان استانی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 3:13
-

پیکر این شهید معزز امروز بر روی دستان مردم شهید پرور و قدرشناس شهر یاسوج تشییع و سپس به گلزار شهدای شهر یاسوج منتقل و به خاک سپرده شد

سید حسین رازیان

مراسم وداع با پیکر شهید «سینا آراسته» با حضور استاندار و مسئولان استانی

مراسم وداع با پیکر شهید «سینا آراسته» با حضور استاندار و مسئولان استانی
شهید «سینا آراسته» از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه میمند شهرستان دنا روز چهارشنبه دهم مردادماه جاری هنگام انجام ماموریت و اجرای ایست و بازرسی موقت در جاده یاسوج-اصفهان توسط یک راننده خودروی شوتی زیر گرفته شد

مراسم وداع با پیکر شهید «سینا آراسته» با حضور استاندار و مسئولان استانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کهگیلویه، مراسم وداع با پیکر شهید «سینا آراسته» با حضور اقشار مختلف مردمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی در شهر یاسوج برگزار شد.
شهید «سینا آراسته» از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه میمند شهرستان دنا روز چهارشنبه دهم مردادماه جاری هنگام انجام ماموریت و اجرای ایست و بازرسی موقت در جاده یاسوج-اصفهان توسط یک راننده خودروی شوتی زیر گرفته شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مردم قدرشناس شهر یاسوج امروز با حضور با شکوه خود عظمت جایگاه شهید را گرامی داشتند.
پیکر این شهید معزز امروز بر روی دستان مردم شهید پرور و قدرشناس شهر یاسوج تشییع و سپس به گلزار شهدای شهر یاسوج منتقل و به خاک سپرده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت این شهید والامقام پیامی صادر کرد
در متن پیام دکتر احمدزاده آمده است.
بسمه رب الشهدا و الصدیقین
” وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ”
بار دیگر شاهد بودیم در چند هفته اخیر فرزندی غیور از این استان شهیدپرور برای حفظ امنیت و آرامش مردم کشور در خون خود غلطید.
شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه شهید سینا آراسته مامور شجاع فراجا استان در درگیری با قاچاقچیان، موجب تأثر و تألم همگان گردید.
بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.
اینجانب با نهایت تأسف و تالم، شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر را به محضر حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فرماندهان و پرسنل فراجا، ملت نجیب و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را مسئلت می‌نمایم.
سید علی احمدزاده

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.