کد خبر : 12227
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۵/۲٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید ‌- بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 15:50
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۵/۲٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید ‌-

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۵/۲٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید ‌-
دوران زندگی امام سجاد (ع)، پس از واقعه عاشورا بسیار سخت و درس آموز و ایستادگی آن حضرت در برابر مشکلات، مانع ویران شدن بنای دین اسلام و موجب تداوم اهداف والای امامت دانست و با ذکر حدیثی از آن امام بزرگوار خردمند ترین مردم را با مداراترین آنها نسبت به دیگران عنوان کرد.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۲/۵/۲٠) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در ابتدای خطبه ها با توصیه و سفارش به خود و همه نمازگزاران برای رعایت تقوی و پرهیزگاری، با بیان حدیثی از مولا علی (ع)، تقوی را موجب بریده شدن نیش خطاها و گناهان عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه مسیر جهاد با نفس و خودسازی دارای آداب و قواعدی است که طبق آیات قرآن و احادیث در دو محور انفاق اموال برای خشنودی خدا و انفاق در همه آنچه خداوند انسان را به عنوان نماینده خود قرار داده است، تبیین می شوند، افزود؛ کسی که در رفتار و عمل در برابر عظمت خداوند تواضع دارد همواره خود را در برابر عظمت خداوند تصور می کند و خلاف اراده الهی عمل نمی کند و با کنترل نفس روزگار خود را با یاد خدا سپری می کند.
وی با اشاره به نامگذاری ۲۱ مرداد به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک، این صنایع را در اشتغال زائی، رشد اقتصادی، افزایش تولید و کاهش تورم مؤثر دانست و با اشاره به موضوع وعده مسئولین برای احداث کارخانه خردایش مرتبط با معادن بوکسیت در بخش سرفاریاب بر ضرورت پیگیری برای تحقق و عملیاتی شدن آن تأکید کرد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با تسلیت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) دوران زندگی آن امام پس از واقعه عاشورا را بسیار سخت و درس آموز و ایستادگی آن حضرت در برابر مشکلات را مانع ویران شدن بنای دین اسلام و موجب تداوم اهداف والای امامت دانست و با ذکر حدیثی از آن امام بزرگوار خردمند ترین مردم را با مداراترین آنها نسبت به دیگران عنوان کرد.
زارعی پور با گرامی داشت روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی، گفت: تشکل ها ی مردمی با ساماندهی و تقویت در اداره و پیشبرد امور مؤثر خواهند بود و در جمهوری اسلامی ایران، مشارکت اجتماعی مردم در مسائل سیاسی مانند انتخابات، مقابله با فتنه ها، مناسبتهای ملی و مذهبی و حوادث مناسب و ارزشمند است که مشارکت در این موارد و دیگر زمینه ها از جمله اقتصاد باید مورد توجه قرار گرفته و تقویت شود.
وی با گرامی داشت سالروز مقاومت اسلامی و پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳روزه، گفت نهضت بیداری اسلامی بر گرفته از الگوی مقاومت در برابر سلطه استکبار جهانی و صهیونیسم و مقابله با سیاستهای امریکا و غرب در خاورمیانه بوده و روز به روز برجسته تر و قوی تر خواهد شد و آنچه موجب سرافرازی و عزت ایران اسلامی در دنیا شده آن است که در رأس این جریان قرار گرفته است و تا زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) آن را ادامه خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.