کد خبر : 12283
دیدگاه‌ها برای استقبال، مشایعت و بدرقه کاروان حمل درب باب المهدی حرم امامین عسکریین در سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 12:10
-

خبرنگار آقای طاعتی

استقبال، مشایعت و بدرقه کاروان حمل درب باب المهدی حرم امامین عسکریین در سرفاریاب-

استقبال، مشایعت و بدرقه کاروان حمل درب باب المهدی حرم امامین عسکریین در سرفاریاب-
مراسم استقبال، مشایعت و بدرقه کاروان حمل درب باب المهدی حرم امامین عسکریین که کار ساخت آن توسط معاونت جذب و مشارکت های مردمی عتبات عالیات استان و با مشارکت و حمایت مردم متدین و شهید پرور استان از حدود دوسال پیش آغاز شده، با حضور مردم ولائی و تعدادی از مسئولین در شهر سرفاریاب انجام شد.

برنامه استقبال، مشایعت و بدرقه کاروان حمل درب باب المهدی آستان مقدس حرم امامین عسکریین با حضور مردم و برخی مسئولین شهر و بخش سرفاریاب انجام شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امروز دوشنبه، مورخ (۱۴٠۲/۰۵/۲۳) مراسم استقبال، مشایعت و بدرقه کاروان حمل درب باب المهدی حرم امامین عسکریین که کار ساخت آن توسط معاونت جذب و مشارکت های مردمی عتبات عالیات استان و با مشارکت و حمایت مردم متدین و شهید پرور استان از حدود دوسال پیش آغاز شده، با حضور مردم ولائی و تعدادی از مسئولین در شهر سرفاریاب انجام شد.
در این مراسم معنوی که در ایام پایانی ماه محرم برگزار شد مردم سرفاریاب ضمن ادای احترام، اهداء نذر و تبرک این درب مطهر عشق و ارادت خود را به ائمه معصوم (ع) و خاصه امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) پدر و جد بزرگوار امام زمان (عج) ابراز و نشان دادند.
این درب قرار است پس از برگزاری آئین های استقبال و مشایعت مردمی در شهرستانهای مختلف استان از جمله چرام، باشت، کهگیلویه، گچساران و بویراحمد ان شاءَاللّه پس از اربعین حسینی با تکمیل ظریف کاری نهائی به شهر سامراء جهت نصب در باب المهدی آستان مقدس عسکریین منتقل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.