کد خبر : 12380
دیدگاه‌ها برای پست بانک سرفاریاب میزبان زائرین اربعین برای خرید ارز- بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 12:14
-

خبرنگار طاعتی

پست بانک سرفاریاب میزبان زائرین اربعین برای خرید ارز-

پست بانک سرفاریاب میزبان زائرین اربعین برای خرید ارز-
متقاضیان دریافت ارز اربعین می‌توانند پس از ثبت مشخصات خود در سامانه سماح و دریافت کد رهگیری سامانه با ارائه اصل کارت ملی، گذرنامه یا برگه تردد معتبر زائر و با ارائه شماره تلفن همراه و کارت بانکی به نام فرد متقاضی، به این پست بانک مراجعه و ارز مورد نیاز خود را اخذ نمایند.

پست بانک سرفاریاب میزبان زائرین اربعین برای خرید ارز-
به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه، پست بانک سرفاریاب همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز کرده است.
مسئول پست بانک سرفاریاب گفت: از صبح امروز مورخ ۲۸ مرداد تا سه‌شنبه ۱۴ شهریور، همه روزه در ایام غیرتعطیل و تا ساعت ۱۴ پذیرای زوار اربعین برای خرید ارز مورد نیاز خواهیم بود. ‏
سید روح الله رئوفی گفت: متقاضیان دریافت ارز اربعین می‌توانند پس از ثبت مشخصات خود در سامانه سماح و دریافت کد رهگیری سامانه با ارائه اصل کارت ملی، گذرنامه یا برگه تردد معتبر زائر و با ارائه شماره تلفن همراه و کارت بانکی به نام فرد متقاضی، به این پست بانک مراجعه و ارز مورد نیاز خود را اخذ نمایند.
فروش ارز (اسکناس) به زائرین به صورت دینار عراق حداکثر به ملغ ۲۰۰ هزار دینار عراق به هر زائر به نرخ فروش اسکناس ETS، که معادل ریالی آن حدود ۶۲ تا ۶۵ میلیون ریال است.
وی افزود؛ متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که امکان پرداخت ارز گروهی به سرپرستان خانوار برای اعضای خانواده (همسر و فرزندان) امکان‌پذیر بوده و نیازی به حضور سایر اعضای خانواده نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.