کد خبر : 12462
دیدگاه‌ها برای پیام تبریک رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به مناسبت روز پزشک بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 18:33
-

سید مصطفی گنجی

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به مناسبت روز پزشک
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی فرا رسیدن اول شهریورماه مصادف با روز پزشک را به تمامی پزشکان خدوم و ایثارگر تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر کهگیلویه از دهدشت، دکتر سید حسین واحدیان رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر واحدیان آمده است.

بنام خدا

آغاز شهریور هر سال مناسبتی ویژه در تقویم سلامت کشور است برای پاسداشت کسانی که برای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی که همانا سلامت بشر است، سوگند یاد کرده اند و این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

یکم شهریور مصادف است با زادروز حکیمی فرزانه که ارمغان پزشکی ایران را به دنیا صادر کرد و امروز از گذر قرن ها، یکایک اعضای جامعه سلامت کشور به او مفتخر و مدیونند.

حرفه مقدس پزشکی ، از مصادیق ارزشمند ایثار ، خدمت به خلق و جلب رضایت حضرت حق بشمار می رود و در آموزه های دینی ما نیز بر نقش مهم پزشکان تاکید شده است. پزشکانی که با تلاش‌ های ارزنده خود به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم بوده اند و  با عشق تلاش می کنند تا آرامش را به مردم اهدا کنند.

پزشک ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران است که درد جسم را با روح بلند خود، در سایه لطف الهی التیام می بخشند و سلامت در آموزه‌های دینی و فرهنگ ایرانی جایگاه خاصی دارد. در این راستا حرفه مقدس پزشکی علاوه بر تندرستی و سلامت جسم، سلامت روح را نیز در برمیگیرد.

اینجانب با پاسداشت و ادای احترام به پزشکان شهید عرصه سلامت کشور، فرا رسیدن این روز را به یکایک اعضای جامعه پزشکی کشور، به ویژه همکاران خدوم حوزه پزشکی در شهرستان کهگیلویه و خاصه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت صمیمانه تبریک و تهنیت  عرض نموده و امیدوارم ثمره تلاش و همت شبانه روزی شما عزیزان، تامین امر سلامت در جای جای وطن عزیزمان باشد.

دکتر سید حسین واحدیان

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.