کد خبر : 12644
دیدگاه‌ها برای دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با فرماندار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 11:38
-

طاعتی

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با فرماندار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت-

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با فرماندار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت-
جعفری از تلاش ها و خدمات فرماندار انقلابی و جهادی در همه عرصه ها به ویژه حمایت و همراهی ایشان با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان قدر دانی و هفته دولت را به ایشان و همه همکاران تبریک گفت.

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با فرماندار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت-
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر کهگیلویه و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، در این دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان، ضمن تبریک هفته دولت به همه دولت مردان و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: در واقع نام این شهدای عزیز با آرمانهای جمهوری اسلامی عجین شده و این شهدای عزیز، نمونه کامل ساده زیستی، علم، تقوا و معرفت بودند که همه ما باید از رفتار و عملکرد آنها در زندگی شخصی و اداری الگو بگیریم.
جعفری همچنین از تلاش ها و خدمات فرماندار انقلابی و جهادی در همه عرصه ها به ویژه حمایت و همراهی ایشان با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان قدر دانی و هفته دولت را به ایشان و همه همکاران تبریک گفت.
وی در پایان این دیدار صمیمی گزارشی از روند ساخت بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ شهری چرام ارائه داد.
فرماندار شهرستان چرام نیز در این دیدار اظهار کرد: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و نام گذاری هفته دولت به این مناسبت حاوی معانی، مفاهیم و پیام های مهمی است که تبیین کننده اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
سید عبدالرحمان توفیقیان در ادامه با بیان اینکه طی این هفته، برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته دولت تاکید کرد و از مدیر شبکه بهداشت و درمان خواست تا علاوه بر اعلام به کارکنان خود، حضوری پررنگ در برنامه‌‌های اجرایی هفته دولت داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.