کد خبر : 3833
دیدگاه‌ها برای نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۴/۳۱ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 31 تیر 1401 - 15:57
-

خبرنگار آقای طاعتی

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۴/۳۱ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.

نماز جمعه امروز ( ۱۴٠۱/۰۴/۳۱ ) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
نماز جمعه تجلی اسلام اجتماعی و پشتوانه استمرار و تقویت کننده حاکمیت جبهه حق و عدالت است و طبق آیه شریفه سوره جمعه، نماز جمعه در ردیف توحید، امامت و جهاد و دارای جایگاه مهم و حیاتی در جامعه اسلامی است. دانست.

نماز جمعه امروز (۱۴٠۱/۰۴/۳۱) سرفاریاب به امامت حجت الاسلام زارعی پور اقامه گردید.
امام جمعه سرفاریاب در ابتدای خطبه ها، خود و همه نمازگزاران را به رعایت تقوی الهی سفارش کرد و گفت: طبق آیات قرآن هر کس تقوی الهی داشته باشد خداوند کار ها و امورات را برای او اصلاح و آسان می کند.
زارعی پور در ادامه سلسه مباحث اهمیت ازدواج و تربیت نسل پاکیزه نیز گفت: همانگونه که برای استفاده از خودرو لازم نیست حتما تعمیرکاری ماهر باشید، برای داشتن زندگی خوب هم لازم نیست در تمام مهارتهای زندگی متخصص باشیم، بلکه کافی است مودت و رحمت در زندگی مشترک کم نشود که اگر کم شود منشأ مشکلات و هزینه های سنگینی در زندگی خواهد بود.
ایشان در ادامه با توضیح در مورد مفهوم مودت و رحمت، رابطه زن و شوهر را نیازمند هر دو دانست و طبق فرموده پیامبر (ص) «خیر خداوند نسبت به یک خانواده را در گشودن باب ملایمت و مهربانی آنان به همدیگر» عنوان کرد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با اشاره به ۲مرداد روز مباهله، مباهله را نشانه دهنده حقانیت پیامبر و امیرالمؤمنین ذکر کرد و گفت: امروز هم به مباهله نیاز است تا اقتدار ایمانی و حقانیت جمهوری اسلامی، کفر و استکبار را بر جای خود بنشاند.
حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به اقامه اولین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران در ۵ مرداد ماه ۱۳۵۸ به امامت آیت اللّه طالقانی، نماز جمعه را تجلی اسلام اجتماعی و پشتوانه استمرار و تقویت کننده حاکمیت جبهه حق و عدالت عنوان کرد و طبق آیه شریفه سوره جمعه، نماز جمعه را در ردیف توحید، امامت و جهاد و دارای جایگاه مهم و حیاتی در جامعه اسلامی دانست.
ایشان سالروز عملیات مرصاد که با تدبیر سپهبد شهید صیاد شیرازی نماد اتحاد و همدلی ارتش و سپاه گردید را یاد آور شد و در پایان نیز از همه کسانی که در برنامه های گرامی داشت عید غدیر در شهر و بخش سرفاریاب حضور، همکاری و مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.