کد خبر : 12651
دیدگاه‌ها برای پیشرفت ۳٠ درصدی کار احداث پل بید انجیر (اندرون) بخش سرفاریاب- بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 15:32
-

خبرنگار آقای طاعتی

پیشرفت ۳٠ درصدی کار احداث پل بید انجیر (اندرون) بخش سرفاریاب-

پیشرفت ۳٠ درصدی کار احداث پل بید انجیر (اندرون) بخش سرفاریاب-
طبق مشاهدات و همچنین اظهارات پیمانکار مربوطه، کار احداث پایه و ستونها در حال اجرا بوده و در مجموع بیش از ۳٠ درصد از کار طی چهار ماه از شروع کار انجام شده است.

پیشرفت ۳٠ درصدی کار احداث پل بید انجیر (اندرون) بخش سرفاریاب-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه، فرماندار چرام به همراه امام جمعه، بخشدار سرفاریاب، معاون عمرانی فرماندار و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از طرح در حال اجرای پل ارتباطی بید انجیر به جاده پاتاوه- دهدشت بازدید کرد.
فرماندار شهرستان چرام در این برنامه بازدید گفت: با هدف پیگیری وضعیت و نظارت بر حسن انجام کار و همچنین میزان پیشرفت طرح، در روستای اندرون حاضر شدیم و طبق مشاهدات و همچنین اظهارات پیمانکار مربوطه، کار احداث پایه و ستونها در حال اجرا بوده و در مجموع بیش از ۳٠ درصد از کار طی چهار ماه از شروع کار انجام شده است.
سیدعبدالرحمن توفیقیان با اشاره به اینکه اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پل حدود شسصت میلیارد ریال می باشد، افزود؛ با بهره برداری از این پل ظرف شش ماه آینده، عبور و مرور و گذر حدود ۱٠٠ خانوار حوزه بیدانجیر بخش سرفاریاب از سرچشمه رود مارون تسهیل خواهد شد و با فاصله کوتاه حدود سه کیلومتر به جاده پاتاوه دهدشت متصل و از بن بست رها خواهند شد.
امام جمعه سرفاریاب نیز با تبریک هفته دولت و قدر دانی از خدمات و تلاش های همه مسئولین دولت انقلابی، گفت؛ با مشقتها و خطرهای زیادی که مردم برای عبور از این رودخانه داشتند، احداث این پل یکی از مهمترین مطالبات مردم حوزه بیدانجیر بوده و ان شاءاللّه با تمام شدن کار، این خواسته ضروری و به حق آنها محقق خواهد شد.
حجت الاسلام زارعی پور همچنین اظهار امیدواری کرد با همت مسئولین امر، زمینه حل مشکلات و رفع نیازمندیها و رضایت مندی بیشتر مردم از انقلاب و نظام در حوزه های مختلف و در دیگر نقاط بخش نیز فراهم گردد.
قابل ذکر است با پیگیریهای صورت گرفته از طرف فرماندار شهرستان و حمایت استاندار، نماینده محترم و همکاری شرکت نفت گچساران، قطعات فلزی عرشه این پل در ابتدای کار به روستای اندرون منتقل شده و قرار است این پل با طولی حدود ۶۲ متر، ارتفاع ۱۴/۵ متر از پی فونداسیون، عرشه ۶ متری و عرض مفید ۴/۵ متر، در طول حد اکثر یک سال بر روی سرچشمه رود مارون در روستای اندرون بخش سرفاریاب احداث گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.