کد خبر : 13972
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب با حضور اکثریت اعضاء- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 21:08
-

خبرنگار آقای طاعتی

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب با حضور اکثریت اعضاء-

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب با حضور اکثریت اعضاء-
کار و فعالیت فرهنگی دارای ارزش و اهمیت بالائی است و تلاش مستمر برای کاهش خطرات آسیب های اجتماعی برای عموم به ویژه نوجوانان و دانش آموزان وظیفه همه ماهاست.

جلسه ماهانه شورای فرهنگ عمومی سرفاریاب با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین، آغاز ماه جمادی الاولی و ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و اشاره به صفات برجسته انسانی و معنوی آن بانوی بزرگ از جمله شجاعت، صبوری و امیدواری ایشان داشت و تلاش برای الگو گرفتن و پیروی از سیره ائمه معصوم (ع) در همه امور زندگی را یادآور شد.
حجت الاسلام زارعی پور در ادامه، کار و فعالیت فرهنگی را دارای ارزش و اهمیت بالا دانست و بر تلاش مستمر برای کاهش خطرات آسیب های اجتماعی برای عموم به ویژه نوجوانان و دانش آموزان تأکید کرد.
وی موضوع مظلومیت مردم بی دفاع و کودکان و زنان غزه و لزوم حمایت از آنان را عنوان کرد و گفت در حمایت از آنان همه باید پای کار باشیم و انشاءالله در این زمینه راهپیمایی در روز شنبه (۲۷ آبان) در شهر با دعوت از عموم مردم داشته باشیم.
امام جمعه سرفاریاب در پیش بودن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را یادآور شد و ضمن تسلیت این مناسبت، موضوع حضور کارکنان ادارات و اعضای شورای اداری در نماز جماعت مساجد را دارای تأثیرات مثبت فرهنگی و توجه به این کار معنوی و فرهنگی را یاد آور شد.
بخشدار سرفاریاب نیز با تشکر از حضور و همکاری اعضاء شورای فرهنگ عمومی و گرامی داشت هفته کتابداری، تلاش برای استفاده مناسب از این فرصت برای رشد فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را مورد تأکید قرار داد و ضمن تبریک این مناسبت به آقای کشاورز مسئول کتابخانه عمومی شهر سرفاریاب، پیشنهاد حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در مدارس و اهداء کتاب و بیان فواید کتابخوانی برای دانش آموزان را مطرح کرد.
مجیدیان با محکومیت جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه، راهپیمائی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را حداقل کار ممکن دانست و بر مشارکت عموم مردم، دانش آموزان و اعضای شورای اداری در این برنامه تأکید کرد.
وی همچنین با تبریک به مناسبت روز پرستار خواستار گرامی داشت این روز و تقدیر از پرستاران بخش شد و در ادامه هم با گرامی داشت هفته بسیج از لزوم همکاری برای اجرای برنامه های این هفته با حوزه مقاومت بسیج شد.
حجت الاسلام کشاورز رئیس ستاد نماز جمعه نیز مشارکت در کارهای فرهنگی را سبب برکت در زندگی و خوشبختی دانست و با اشاره به روایتی از رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، تبلیغ و دعوت دیگران به نماز را دارای حسنات و ارزش فراوان عنوان کرد و تذکر و یادآوری برخی نکات معنوی، اخلاقی و فرهنگی را امری پسندیده و موجب رشد و تعالی دانست.
در پایان نیز بندهای ذیل جهت پیگیری و اجرا مورد توافق حاضرین قرار گرفت و مصوب گردید.
۱- برگزاری راهپیمایی عمومی گلزار تا گلزار در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین.
۲- تجلیل از پرستاران شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت به مناسبت ولادت حضرت زینب و روز پرستار
۳- مشارکت و همکاری نمایندگیها و ادارات بخش جهت تعمیر و آماده سازی سالن جلسات ستاد نماز جمعه
۴- تلاش، جدیت و مشارکت فعال اعضاء در گرامی داشت مناسبتهای ملی و مذهبی و امورات فرهنگی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.