دیدگاه‌ها برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح به مناسبت هفته دولت در سرفاریاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نماینده مجلس- بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 2:07
-

خبرنگار آقای طاعتی

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح به مناسبت هفته دولت در سرفاریاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نماینده مجلس-

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح به مناسبت هفته دولت در سرفاریاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نماینده مجلس-
در هفته دولت تعداد ۵۲ طرح مورد بهره برداری و ۱۴ طرح شروع به کار با سر جمع اعتباری حدود (۱۶۲٠) میلیارد ریال در سطح شهرستان چرام را شاهد بودیم.

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح به مناسبت هفته دولت در سرفاریاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نماینده مجلس-
به گزارش خبرنگار صدا و سیما و پایگاه خبری عصر کهگیلویه از سرفاریاب، امروز و در ششمین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون اقتصادی استاندار، معاون پشتیبانی و مسئول قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش، فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران شهرستانی و محلی و فرهنگیان و دانش آموزان و دیگر اقشار مردم، آئین افتتاح روکش آسفالت سرفاریاب به تنگ پیرزال، مدرسه شبانه روزی دخترانه هاجر و مرکز دارالقرآن سرفاریاب و همچنین کلنگ زنی جاده روستای دلیاسیر سرفاریاب انجام گرفت.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این برنامه در مصاحبه ای با خبرنگار صدا و سیما پایگاه خبری عصر کهگیلویه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: در دولت انقلابی آقای رئیسی شاهد خدمات شایسته ای در سراسر کشور و در حوزه انتخابیه هستیم که وظیفه است بیان و انعکاس داده شود.
حجت الاسلام موحد با اشاره به اینکه در شهرستانهای بهمئی، کهگیلویه و چرام در یکی دو روز گذشته طرح های مختلف عمرانی، فرهنگی به بهره برداری رسیده یا کار اجرایی آنها شروع شده، افزود ان شاءاللّه در آینده نزدیک شاهد اجرای طرح های خوبی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواهیم بود که زمینه اشتغال مناسبی را برای جوانان ایجاد خواهد کرد و به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد زمینه رفع مشکلات و رضایتمندی بیشتر مردم از نظام و انقلاب را فراهم نماییم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در مصاحبه ای گفت: از مجموع ۶۶۲ طرح افتتاحیه یا کلنگ زنی در استان در هفته دولت، تعداد ۶۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان در حوزه شهرستان چرام می باشد.
عسکری با بیان اینکه شاهد تحولات مناسبی در حوزه های مختلف در سطح استان هستیم اضافه کرد قافله توسعه در شهرستان چرام نظیر سایر شهرستانها در حال حرکت بوده و امیدواریم نتایج و تأثیرات مثبت آنها در وضعیت معیشت و اشتغال منطقه را شاهد باشیم.
فرماندار شهرستان چرام نیز با بیان اینکه در هفته دولت تعداد ۵۲ طرح مورد بهره برداری و ۱۴ طرح شروع به کار با سر جمع اعتباری حدود (۱۶۲٠) میلیارد ریال در سطح شهرستان چرام خواهیم داشت گفت: اجرای این طرح ها عمدتا در حوزه های عمرانی و اقتصادی و در بخش های مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی می باشند.
سید عبدالرحمان توفیقیان تکمیل و بهره برداری از مسیر چرام به دهدشت بعد از ۱۲ سال، گاز رسانی به روستاهای دلی خلیفه ای، تنگ بجک، کندال و دلی مو، بهسازی راه های روستائی، افتتاح مدرسه شبانه روزی در مقطع متوسطه اول و مرکز دارالقرآن در سرفاریاب را از جمله این طرح ها عنوان کرد.
حجت الاسلام مصباحی مسئول دایره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان، توسعه زیر ساختها و عدالت آموزشی در مناطق مختلف را از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد و افتتاح دارالقرآن سرفاریاب را گامی مهم برای رشد و شکوفایی استعدادها و گسترش فرهنگ قرآنی دانست و افزود اجرای مطلوب فعالیتهای پرورشی و قرآنی راه مقابله با تهاجمات فرهنگی به جوانان و دانش آموزان است.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه ضمن تأکید و توصیه به خود و همه مسئولین در خصوص الگو گرفتن از سیره و روش شهیدان رجائی و باهنر، از تلاش ها و خدمات همه مسئولین در حوزه های مختلف قدردانی و خواستار توجه بیشتر مسئولین به نیازمندیهای اساسی بخش از جمله آب شرب و بهبود فضای شهری شد.
مجیدیان بخشدار سرفاریاب نیز ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین از حمایت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حاج آقای موحد و پیگیریهای مستمر فرماندار شهرستان برای انجام طرح های مختلف در سطح بخش قدر دانی کرد.
دانشی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام نیز با اعلام اینکه با افتتاح این مدرسه شبانه روزی، تعداد ۸۵ نفر دانش آموز در مقطع متوسطه اول و حدود ۳٠ نفر نیز در مقطع متوسطه دوم که اکثرا از روستاهای اطراف می باشند امکان استفاده از امکانات این مدرسه شبانه روزی را خواهند داشت، از مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاونین، فرماندار شهرستان و نماینده مردم در مجلس بابت همکاری و حمایتهای آنان برای همه امورات آموزش و پرورش شهرستان و خاصه ایجاد دارالقرآن و مدرسه شبانه روزی سرفاریاب تشکر و قدردانی کرد.
در پایان و پس از اقامه نماز جماعت در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر سرفاریاب، با حضور نماینده مجلس، فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین در نشستی تعدادی از مردم مطالبات، درخواستها و مشکلات خود را مطرح و پیگیریهای تلفنی و راهنمائی لازم برای رفع و انجام آنها را از طرف مسئولین مربوطه دریافت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.