کد خبر : 13802
دیدگاه‌ها برای با دعوت از حاج آقا بزرگواری بوی صداقت و مهربانی در قلعه گل بخش دشمن زیاری پیچید. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 22:03
-

میرزا نعمت الله ریحان نژاد

با دعوت از حاج آقا بزرگواری بوی صداقت و مهربانی در قلعه گل بخش دشمن زیاری پیچید.

با دعوت از حاج آقا بزرگواری بوی صداقت و مهربانی در قلعه گل بخش دشمن زیاری پیچید.
در صورت موفقیت دوباره، کارهای اصلی و زیر بنایی را پیگیری خواهم نمود و در جهت خدمت به مردم مناطق و شهرستانهای مختلف از هیچ کوششی دریغ نخواهم نمود.

در پی دعوتهای رسمی از حضرت حجه السلام حاج آقا بزرگواری کاندیدای مجلس شورای اسلامی، اینبار جمع کثیری از اهالی روستای قلعه گل دشمن زیاری برای خادم خویش سنگ تمام گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری عصرکهگیلویه”به نقل از بلادشاپور در این دیدار صمیمی، از صداقت و یکرویی و پیگیر بودن حاج آقای بزرگواری در دوران نمایندگی ایشان به نیکی یاد شد.
میزبانان این گردهمایی با اراده ای راسخ و منسجم، انتخاب شایسته و اصلح خویش در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را جناب حضرت حجت السلام حاج آقا بزرگواری دانستند و تاکید کردند که در هر صورت با توجه به خصوصیات اخلاقی و عام المنفعه ای که از ایشان در بین عموم مردم شهرستان ماندگار است در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس برگزار خواهد شد، به صورت حداکثری شرکت و به ایشان رای خواهیم داد تا دیگر باره شاهد شکوفایی و ارائه خدمات عام المنفعه در منطقه باشیم.
در این دیدار حاج آقا بزرگواری ضمن سپاس از اعتماد دوباره ای که مردم این منطقه از خود نشان دادند، به گوشه ای از مجموعه فعالیتها و پیگیری های خویش در دورهای هشتم و نهم نمایندگی خویش اشاره ای نمود و گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که خداوند عمری ارزانی نمود که توانستیم پس از اعتماد حداکثری که مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ نسبت به اینجانب نشان دادند به عنوان خادم وارد مجلس شورای اسلامی شوم و در آنجا در حد توان از حق و حقوق آنها دفاع نمایم و با رایزنی های متفاوتی که صورت پذیرفت خدماتی شایسته و شایانی در همه مناطق و شهرستانها انجام پذیرد.
حاج آقا بزرگواری در ادامه خود را خادم مردم خواند و گفت: این انقلاب و نظام مدیون خون شهدا و بزرگانی است که همه ما وظیفه داریم در جهت رشد و بالندگی و رفع محرومیت و مشکلات جامعه و منطقه قدم برداریم.

وی در قسمت های پایانی صحبتهای خویش امیدوار شد در صورت موفقیت دوباره، کارهای اصلی و زیر بنایی را پیگیری خواهم نمود و در جهت خدمت به مردم مناطق و شهرستانهای مختلف از هیچ کوششی دریغ نخواهم نمود.

 

تدوین خبر و عکس:
میرزا نعمت الله ریحان نژاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.