کد خبر : 15052
دیدگاه‌ها برای چه دیر فهمیدیم /امپراطوری پوشالی سناتور، کابوسی که دیگر تمام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 22:31
-

یادداشت مخاطب

چه دیر فهمیدیم /امپراطوری پوشالی سناتور، کابوسی که دیگر تمام شد

چه دیر فهمیدیم /امپراطوری پوشالی سناتور، کابوسی که دیگر تمام شد
متاسفانه نتیجه اعتماد بیست و چهار ساله مردم، به کسی که ایشان را سناتور می خواندند عدم توسعه زیرساخت ها، عقب افتادگی، بدبختی، فقر و بیکاری است

پایگاه خبری عصرکهگیلویه “ازسری یادداشتهای انتخاباتی مخاطبین عزیز ارسالی به این پایگاه خبری،  این پایگاه خبری نسبت به تایید یارد مطالب عرضه شده هیچ نظری ندارد وقضاوت را به مخاطبین عزیزواگذار نموده است.

متن یادداشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
توخالی بودن شعار ادعایی عزت، برای عموم مردم آشکار شده است ، مردم اگرچه دیر، اما عاقبت فهمیدند که با سراب عزت به منجلاب ذلت گرفتار شده اند. متاسفانه نتیجه اعتماد بیست و چهار ساله مردم، به کسی که ایشان را سناتور می خواندند عدم توسعه زیرساخت ها، عقب افتادگی، بدبختی، فقر و بیکاری است.
جوانان ما دیر زمانی به وعده های پوچ و توخالی نماینده شان امید بسته بودند ولی در مقام عمل، هرچه بیشتر گذشت این امید بین راهروهای مجلس و تلفن های دروغین بیش از پیش به نا امیدی و یاس تبدیل گشت. مشخص شد تمام وعده های داده شده وعده سر خرمن بوده است. چه جوانی ها که با این امید های واهی تباه نشد و چه عمر ها که در این شرایط اسفناک هدر نرفت. عمر هدر رفته و زندگی باخته را شاید نتوان جبران کرد، اما می شود دیگران را آگاه کرد، می شود ماهیت واقعی سناتور پوشالی و اسطوره خیالی لیدر های منفعت طلب را برای همه آشکار کرد، می شود تمام شدنش را به مردمی که در تمام عمرشان نه تنها دیده نشده اند، بلکه زیر بار بی عدالتی و نگاه های تبعیض آمیز سناتور پوشالی و لیدرهای منفعت طلب له شده اند، وعده داد.
آری می شود از نو شروع کرد، هنوز فرزندان و نوادگانمان امید دارند به روشنایی پس از تاریکی، به صبح پس از شب سیاه، هنوز امیدوار به اجرای عدالت، توسعه زیرساخت، ایجاد اشتغال و هزاران آرزوی برباد رفته گذشتگانشان هستند.
آری می شود، گرچه عمرها و زندگی ها فدا شده اند تا دیگران باور کنند دروغ بودن وعده های توخالی را.
آری می شود، اگر حواسمان باشد که برای چندمین بار از یک سوراخ گزیده نشویم.
آری می شود، اگر از بازگشت سید صادق و مدافع حرم استقبال کرده و برای بار سوم به ایشان رای اعتماد دهیم. به کسی که در طول هشت سال نمایندگی خود، به صورت مداوم و خستگی ناپذیر و برای گرفتن حق این مردم محروم، دولت و مجلس را با سخنرانی های آتشین و مطالبه گرانه خود، به چالش می کشید که خدمات عام النفعه و ماندگار ایشان، خود گواه بر این مدعا است.
(خدمت صادقانه نگاه روشن آینده)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.